
ISBN: 9789738815612
Autor(i): Jack Trout
Editura: Brandbuilders
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 208 pagini
Stare: nefolosita (noua)
Categorii: Afaceri / Economie / Bani, Carte nefolosită, Marketing / Publicitate / Vanzari
Pornind de la principiul „Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor“, Jack Trout ne ofera o lucrare cu adevarat inovatoare, ce prezinta pozitionarea dintr-o perspectiva inedita. La inceput este descris modul in care functioneaza mintea potentialului client (din punct de vedere al conceptiilor, influentelor sau al fixarii informatiilor in memorie). Urmeaza apoi sase studii de caz referitoare la experienta pe care companii de prima marime au avut-o in legatura cu procesul de pozitionare si care accentueaza latura practica a lucrarii. In ultima parte sunt abordate cateva aspecte relevante, si anume problemele legate de nume, de cercetarea de marketing, rolul relatiilor publice in procesul de pozitionare, dar si capcanele frecvente in care cad oamenii de marketing atunci cand incearca sa cucereasca mintea consumatorilor, pana la urma terenul de lupta final din marketing. Veti afla toate mecanismele specifice procesului de pozitionare sau, dupa caz, de repozitionare, prezentate de autori fie sub forma unor sfaturi directe, fie prin prisma studiilor de caz din domenii diverse (pentru o firma de software, o companie producatoare de inghetata, o companie petroliera, o emisiune de televiziune, o firma de contabilitate sau pentru candidati politici).
Lucrarea de fata este o lectura obligatorie si pentru specialistii din companiile care si-au pierdut focusul în mintea consumatorului, prin extensii de linie sau diversificarea gamei de produse, sau pentru cei din firmele care sunt nevoite sa se adapteze in timp util schimbarilor pietei.
Comandă online Noua pozitionare. Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume la 55,00 lei isbn 9789738815612 scrisă de Jack Trout, tiparită la editura Brandbuilders în anul 2008. Cartea poate fi livrată în circa 2 zile cu plata ramburs sau online cu cardul.
Limbajul vânzărilor : arta şi ştiinţa comunicării în vânzări
Prestige
Andy Eilers şi Tom Hopkins, Tom Hopkins, Andy Eilers, Ana-Maria Scarlat
9786303320540
240 pagini
An: 2024
Diferenţiază-te
Act si Politon
Mike Michalowicz
9786303032009
320 pagini
An: 2024
Comunicarea băncilor centrale prin intermediul reţelelor sociale online : studiu de caz - Banca Naţională
Tritonic
Ana-Maria-Violeta Voloc, Ana Maria Violeta Voloc
9786067497090
292 pagini
An: 2023
Vând orice, oricând, oricui : ce contează cu adevărat în vânzările B2B?
Evrika Publishing
Adrian M.Cioroianu, Adrian M. Cioroianu
9786306536108
206 pagini
An: 2023
Marketing hotelier : fii oaspetele hotelului tău!,harta experienţelor unui turist văzută prin ochii unui m
Pro Universitaria
Ioana-Simona Ivasciuc, Ioana Simona Ivasciuc
9786062616588
174 pagini
An: 2023
Limbajul vânzărilor : arta şi ştiinţa comunicării în vânzări
Prestige
Andy Eilers şi Tom Hopkins, Tom Hopkins, Andy Eilers, Ana-Maria Scarlat
9786303320540
240 pagini
An: 2024
Nerezonabil : poveştile şi lecţiile de viaţă a nouă oameni remarcabili
Publica
de Andreea Roşca, Andreea Roşca
9786067226157
264 pagini
An: 2024
Întrebări puternice şi coaching sistemic
BMI Publishing
Alain Cardon
9786068038933
249 pagini
An: 2024
Fundamente şi strategii pentru promovarea dezvoltării durabile : o analiză a economiei circulare şi a educ
Pro Universitaria
Sabin Chiş
9786062619046
162 pagini
An: 2024
Contabilitatea în comerţ
Pro Universitaria
Luminita Jalba
9786062618971
470 pagini
An: 2024
Cum să inventezi o lume : seniorii
Arthur
9786303218731
152 pagini
An: 2025
Cum inventezi o lume : juniorii
Arthur
Florentina Samihaian
9786303218748
160 pagini
An: 2025
Strada Libertăţii : versuri
Rocart
Romulus Brâncoveanu
9786069717882
88 pagini
An: 2025
Dreptul afacerilor în Uniunea Europeană : instituţii şi politici ale Uniunii Europene
Hamangiu
Gabriel-Liviu Ispas
9786062727901
432 pagini
An: 2025
Vrăjitoarea rebelă
Bookzone
Kristen Ciccarelli, Cristina Jinga
9786303054599
496 pagini
An: 2025