
ISBN: 9789738495609
Autor(i): Fred Reichheld
Traducător(i): Magda Xenofont
Editura: BusinessTech
Colecția: Sa fii cunoscut mai bine
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 252 pagini
Stare: nefolosita (noua)
Categorii: Afaceri / Economie / Bani, Carte nefolosită, Marketing / Publicitate / Vanzari
Cercetarile recente arata clar ca profiturile substantiale din vânzari se fac atunci când cumparatorii sunt multumiti. Ei te recomanda cu caldura si altora si, culmea, se dovedeste ca sunt mult mai convingatori decât toate campaniile tale de marketing si decât toate strategiile la care ai putea sa apelezi (de cele mai multe ori pe bani grei). Atat timp cat ei sunt convinsi de loialitatea ta, iti devin aliati (fiindu-ti la randul lor loiali) si te vor sustine pentru a-ti atinge obiectivul financiar. De cate ori un client se simte inselat, tratat necorespunzator, ignorat sau fortat el nu numai ca pleaca, ci si denigreaza reputatia firmei. Iar cand reputatia iti este distrusa se slabeste si increderea clientilor existenti. Nu uita ca nemultumirea, dezamagirea si frustrarea se transmit mult mai repede si mai usor decat incantarea si satisfactia.
Aceasta carte descrie modul in care poti obtine o crestere financiara autentica prin dezvoltarea unei retele de clienti care sa-ti fie devotati si sa impartaseasca tuturor prietenilor si cunoscutilor parerea excelenta pe care o au despre serviciile sau produsele tale. Regula de aur dupa care se ghideaza cei care folosesc informatiile din aceasta carte este: Trateaza-i pe ceilalti asa cum ti-ai dori tu sa fii tratat. Sau: Ce tie nu-ti place altuia nu-i face!
Companiile care au folosit in premiera noul sistem de loializare a clientilor au ajuns la un nivel cu mult superior competitorilor de pe piata. Nu este vorba numai de giganti ca General Electric, ci si de afaceri mici, de familii, scoli, spitale, fundatii caritabile si liber-profesionisti, chiar de agentii guvernamentale sau organizatii nonguvernamentale. Toate pot profita la fel de mult si pot implementa noul sistem, caci au acelasi deziderat: multumirea celor pe care-i servesc.
Expertul in fidelizare Fred Reichheld are in spate multi ani de cercetare in marketing si descoperirile sale, prezentate in aceasta carte de mare succes, i-au adus renumele de „nasul loializarii clientilor”. Prin ideile sale inovative si practice privind cresterea satisfactiei clientilor, aceasta carte te provoaca sa-ti depasesti limitele creativitatii.
Comandă online Intrebarea suprema pentru oricine isi doreste profituri substantiale la 34,90 lei isbn 9789738495609 scrisă de Fred Reichheld Magda Xenofont, tiparită la editura BusinessTech. Cartea poate fi livrată în circa 2 zile cu plata ramburs sau online cu cardul.
Limbajul vânzărilor : arta şi ştiinţa comunicării în vânzări
Prestige
Andy Eilers şi Tom Hopkins, Tom Hopkins, Andy Eilers, Ana-Maria Scarlat
9786303320540
240 pagini
An: 2024
Comunicarea băncilor centrale prin intermediul reţelelor sociale online : studiu de caz - Banca Naţională
Tritonic
Ana-Maria-Violeta Voloc, Ana Maria Violeta Voloc
9786067497090
292 pagini
An: 2023
Vând orice, oricând, oricui : ce contează cu adevărat în vânzările B2B?
Evrika Publishing
Adrian M.Cioroianu, Adrian M. Cioroianu
9786306536108
206 pagini
An: 2023
Marketingul simplificat
Act si Politon
Donald Miller, Donald Miller & dr. J.J. Peterson, J.J. Peterson
9786303031248
256 pagini
An: 2023
Marketing hotelier : fii oaspetele hotelului tău!,harta experienţelor unui turist văzută prin ochii unui m
Pro Universitaria
Ioana-Simona Ivasciuc, Ioana Simona Ivasciuc
9786062616588
174 pagini
An: 2023
Limbajul vânzărilor : arta şi ştiinţa comunicării în vânzări
Prestige
Andy Eilers şi Tom Hopkins, Tom Hopkins, Andy Eilers, Ana-Maria Scarlat
9786303320540
240 pagini
An: 2024
Nerezonabil : poveştile şi lecţiile de viaţă a nouă oameni remarcabili
Publica
de Andreea Roşca, Andreea Roşca
9786067226157
264 pagini
An: 2024
Întrebări puternice şi coaching sistemic
BMI Publishing
Alain Cardon
9786068038933
249 pagini
An: 2024
Fundamente şi strategii pentru promovarea dezvoltării durabile : o analiză a economiei circulare şi a educ
Pro Universitaria
Sabin Chiş
9786062619046
162 pagini
An: 2024
Contabilitatea în comerţ
Pro Universitaria
Luminita Jalba
9786062618971
470 pagini
An: 2024
Împrieteneşte-te cu Frica : mic manual cu explicaţii şi activităţi de îmblânzit frica
Univers
Ioana Chicet-Macoveiciuc, consultant Luiza Vasilescu, psiholog pentru copii, Monica Bauleo
9789733418764
32 pagini
An: 2025
Assassin's Creed : Steagul negru
Paladin
Oliver Bowden, Mihai Dan Pavelescu
9786069611883
392 pagini
An: 2025
Caietul meu de scriere : semne grafice, litere şi cifre,clasa pregătitoare
Comper
Bianca Toma
9786069717912
68 pagini
An: 2025
Minunata călătorie a lui Nils Holgersson prin Suedia
Cartex
Selma Lagerlof, Raluca Ghentulescu
9786060912743
448 pagini
An: 2025
Testamentul incaşului
Cartex
Karl May, Eugen Frunza
9786060912804
416 pagini
An: 2025