
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 13,60 LEI
ISBN: 9735714302
Autor(i): Clayton Walnum
Editura: ALL
Anul apariției: 2003
Nr. pagini: 288 pagini
Categorii: Informatica, Calculatoare / IT, Învățamânt - Educație, Manuale scolare
Desigur, sunteti un om inteligent. Stiti ca boolean nu denumeste o leguma pentru supa, iar subrutinele nu au legatura cu tartinele. Insa programarea calculatoarelor nu este un lucru pe care sa-l invatati de oriunde, ci necesita foarte mult studiu si daruire. Dar de ce trebuie sa fie complicat? Indiferent daca urmati un curs despre calculatoare sau doriti sa faceti o schimbare in cariera dvs., cartea va ofera o introducere completa si usor de inteles in acest subiect complex. Elementele fundamentale ale programarii calculatoarelor; Exemple alcatuite din pasi simpli, care va ajuta sa treceti la programarea avansata; Explicatii clare ale tehnicilor de programare orientate pe obiecte. Aceasta carte se adreseaza oricui vrea sa inteleaga cum functioneaza programarea. Daca nu atii avut niciodata vreun contact cu programarea, sau daca aveti nevoie de o reimprospatare a memoriei legata de tehnicile de baza folosite in programare, aceasta carte este un punct excelent de pornire. Nu aveti nevoie de nici un fel de experienta in programare pentru a va bucura de aceasta carte. Tot ceea ce va trebuie sunt deprinderile de baza legate de computere, cum ar fi folosirea tastaturii. Odata ce stapaniti fundamentele prezentate aici, veti avea cunostintele necesare pentru a decide daca programarea este pentru dumneavoastra sau nu si daca v-ar placea sa faceti urmatorul pas. Cartea foloseste QBasic ca limbaj de programare, disponibil pe dischete de instalare DOS, ca si pe cele mai multe CD ROM-uri de instalare Windows, putand functiona cam pe orice computer compatibil PC care exista. Aici puteti gasi informatii specializate despre: Structura logica a programelor; Operatori si expresii booleene; Executii si erori; Fisiere de text si fisiere binare; Detectarea si repararea erorilor; Metode de a folosi ciclarea; Valori literale si variabile; Afisarea, convertirea si concatenarea sirurilor; Introducerea si extragerea valorilor din tablouri; Crearea imaginilor si a sunetelor; Subrutine, functii si argumente; Tehnici de programare orientate pe obiecte. Clayton Walnum a scris peste 40 de carti, unele premiate, pe diferite teme, de la programarea calculatoarelor la programarea grafica 3-D. A publicat sute de aticole si recenzii in periodice specializate si a creat nenumarate programe.
Comandă online PROGRAMAREA CALCULATOARELOR la 13,60 lei isbn 9735714302 scrisă de Clayton Walnum, tiparită la editura ALL în anul 2003. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul PROGRAMAREA CALCULATOARELOR nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Informatica pentru grupele de performanta, clasa a XII-a
Dacia
Clara Ionescu
145 pagini
An: 2004
Informatica pentru anul III liceu, clase speciale de informatica (Experimental)
Didactica si Pedagogica
P. Preoteasa, M. Lovin
167 pagini
An: 1974
Informatica. Manual pentru clasa a XII-a. Varianta Visual FoxPro
L&S INFOMAT
282 pagini
Programarea calculatoarelor. Manual pentru licee / Clase de informatica. Claasa a X-a
Didactica si Pedagogica
224 pagini
An: 1998
Initiere in utilizarea calculatoarelor
Donaris
Liana Kovesi-Mandras
80 pagini
An: 2004
Introducere Algebrica in Informatica - Limbaje Formale
Junimea
Ion Creanga, Corina Reischer
194 pagini
An: 1974
Analiza neliniara si aplicatii in mecanica
Academiei Republicii Socialiste Romania
278 pagini
An: 1977
Simion Stoilow
Stiintifica si Enciclopedica
Solomon Marcus, Cabiria Andreian Cazacu
312 pagini
An: 1983
Metoda omogenizarii. Aplicatii la teoria materialelor compozite
Academiei Republicii Socialiste Romania
Horia I. Ene
168 pagini
An: 1987
Teoria functiilor de o variabila complexa
Academiei Republicii Socialiste Romania
Octav Mayer
592 pagini
An: 1981
Teoria functiilor de o variabila complexa, Volumul al II-lea
Academiei Republicii Populare Romane
S. Stoilow
378 pagini
An: 1958
Introducere in programarea automata cu aplicatii la cercetarea stiintifica
Didactica si Pedagogica
Ion Vaduva, Nicolae Popoviciu
221 pagini
An: 1973
Bazele proiectarii cu Solid Edge
Microinformatica
Mircea Badut, Mihail Iosip
369 pagini
An: 2002
Structuri numerice discrete. Arbori. Jocuri. Stocuri
Sitech
Constantin Lupsoiu
370 pagini
An: 2009
Elemente de teoria algoritmilor
Sitech
Petre Bazavan
234 pagini
An: 2007
Baze de cunostinte
Sitech
340 pagini
An: 2004