
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 24,80 LEI
ISBN: 9789737110923
Autor(i): Constantin Bratianu
Editura: Comunicare.ro
Colecția: Cursuri universitare
Anul apariției: 2006
Nr. pagini: 210 pagini
Categorii: Management / Leadership, Economie
"Succesul unei companii sau a unei institutii publice nu este un lucru intamplator. El este rezultatul unui proces gandit, elaborat si implementat de catre manageri si marketeri. Cu alte cuvinte, diferenta dintre succesul si insuccesul unei companii este data de viziunea, inteligenta, creativitatea, experienta si talentul managerilor si marketerilor. Cartea de fata se adreseaza studentilor din programele universitare de licenta, care urmeaza cursuri generale de management si marketing, precum si tuturor celor care lucreaza in domeniul managementului sau marketingului, fara a avea o pregatire de baza in aceste domenii. In sfarsit, cartea poate fi citita si studiata de oricine doreste o intelegere mai buna a proceselor si relatiilor de management si marketing."
Organizatia, managementul si marketingul :: Contributii importante la dezvoltarea managementului si marketingului :: Planificarea si luarea deciziilor. Politici si strategii :: Organizarea, structura functionala, structura organizatorica, dinamica organizatorica :: Modele de conducere. Leadership si management :: Comunicarea in management :: Cultura organizationala. Mixul de marketing :: Comportamentul consumatorului :: Protectia consumatorului
Comandă online Management si marketing. Concepte fundamentale la 24,80 lei isbn 9789737110923 scrisă de Constantin Bratianu, tiparită la editura Comunicare.ro face parte din colecția Cursuri universitare. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Management si marketing. Concepte fundamentale nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Strategies de communication: comprendre, rediger, argumenter. Cours de Francais pour les etudiantes avances
Comunicare.ro
Anne-Marie Codrescu
9738376084
129 pagini
An: 2002
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Managementul cumpararilor
Sitech
Eugen Radut
132 pagini
Managementul afacerilor internationale - teste grila -
Sitech
Mădălina Brutu
106 pagini
An: 2008
Curs de analiza strategica si simulari decizionale, Volumul I Analiza strategica a mediului concurential
Sitech
Daniela Mihai
172 pagini
An: 2009
Fundamentele guvernantei corporative
Sitech
Emil Ghita
166 pagini
An: 2019
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973