
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 21,10 LEI
ISBN: 9789737125330
Autor(i): Laura Marcu
Editura: Bibliotheca
Colecția: Universitaria Economia
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 160 pagini
Categorii: Sociologie
Cartea se adreseaza tuturor celor interesati de comunicarea electorala, dorind sa atraga atentia asupra limitelor comunicarii mediatice si ale unei campanii electorale bazate exclusiv pe mass-media si sa evidentieze nevoia de combinare a mijloacelor de comunicare si de integrare intr-un demers de marketing coerent.
Comandă online MASS-MEDIA SI COMUNICAREA ELECTORALA la 21,10 lei isbn 9789737125330 scrisă de Laura Marcu, tiparită la editura Bibliotheca face parte din colecția Universitaria Economia. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul MASS-MEDIA SI COMUNICAREA ELECTORALA nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Invatamantul din Romania. Traditii, valori si momente de criza
Beladi
Marinela Diana Marinescu
238 pagini
An: 2019
Reinsertia sociala. O abordare multidisciplinara
Sitech
Victor Badea
142 pagini
An: 2013
Cunoasterea sociologica
Academiei Republicii Socialiste Romania
Haralamb Culea
196 pagini
An: 1976
Romanii. Tipologie si mentalitati
Humanitas
Claude Karnoouh
260 pagini
An: 1994
Politici de sanatate in cadrul Uniunii Europene (Eugen Blaga)
Universitatea din Bucuresti
Eugen Blaga
71 pagini
An: 2005