
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 12,60 LEI
ISBN: 9786065880160
Autor(i): Chip R. Bell
Editura: Curtea Veche
Colecția: Capital
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 232 pagini
Chip R. Bell este partener în cadrul Performance Research Associates, Inc., aflându-se la conducerea filialei din Dallas. PRA consiliază diferitele organizaţii referitor la modul cum pot câştiga loialitatea clienţilor pe termen lung. A fost consultant sau orator pentru organizaţii importante cum ar fi IBM, AAA, Microsoft, State Farm, Motorola, Marriot, Lockheed-Martin, Ritz-Carlton Hotels, 3M, Pfizer, Eli Lilly, USAA, Royal Bank, GlaxoSmithKline, Merrill Lynch, Verizon, Chevron, Sears, Harley-Davidson şi Victoria’s Secret. în plus, a fost profesor la Universitatea Cornell, Universitatea Manchester (Marea Britanie) şi Universitatea Penn State. La sfârşitul anilor ’70, înainte de a înfiinţa o firmă de consultanţă, a fost vicepreşedinte şi director al conducerii şi departamentului de organizare al NCNB Corporation (actuala Bank of America). A fost comandantul unei unităţi de infanterie în a 82-a divizie de elită aeropurtată în timpul războiului din Vietnam, iar în 1970 a fost cooptat în personalul Diviziei Metodelor de Instrucţie din Şcoala de Infanterie a U.S. Army. Chip este autorul a paisprezece cărţi, printre care Customer Love: Attracting and Keeping Customers for Life, Customers As Partners, Managing Knock Your Socks Off Service (împreună cu Ron Zemke), Knock Your Socks Off Service Recovery (împreună cu Ron Zemke), Beep Beep!: Competing in the Age of the Road Runner (împreună cu Oren Harari), Dance Lessons: Six Steps to Great Partnerships in Business and Life (împreună cu Heather Shea), Instructing for Results (împreună cu Fredric Margolis), Understanding Training (împreună cu Fredric Margolis), The Trainer’s Professional Development Handbook (împreună cu Ray Bard, Leslie Stephen şi Linda Webster) şi Clients and Consultants (împreună cu Leonard Nadler). De asemenea, a contribuit la capitole din The Sales Training Handbook, The Training and Development Handbook, The Handbook of Human Resource Development, Coaching for Leadership, Learning Journeys şi The Best Practices in Customer Service. Articolele sale cu subiecte privind învăţarea şi educaţia au apărut în reviste profesioniste ca Training and Development (în present numită T+D), Training, HR Magazine, Personnel Journal, Workforce Training News, The Toastmaster, Educational Leadership, Adult Training, Adult Leadership, Storyteller’s Journal, Journal of European Training (Marea Britanie) şi Journal of Management Development (Marea Britanie). Articolele lui Chip R. Bell despre conducere şi instruire au văzut lumina zilei în Management Review, Biz, Entrepreneur, Quality, Supervisory Management, Journal of Quality and Participation, Advanced Management Journal, Executive Excellence, Executive Directions, The Journal of Management Consulting, Services, Quality Digest, Staff Digest şi Today’s Leaders. |
Comandă online Manageri si mentori (Colectia Capital) la 12,60 lei isbn 9786065880160 scrisă de Chip R. Bell, tiparită la editura Curtea Veche face parte din colecția Capital. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Manageri si mentori (Colectia Capital) nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Cum conduc cei mai buni lideri (Colectia Capital)
Curtea Veche
Brian Tracy
9786065880740
216 pagini
An: 2010
Cum sa devii antreprenor. Dezvolta-ti propria afacere! (colectia Capital)
Curtea Veche
Larry C. Farrell
9786065882560
304 pagini
An: 2012
Cum sa vinzi un elefant albastru. Afla ce-si doresc cu adevarat consumatorii (Colectia Capital)
Curtea Veche
Howard R. Moskowitz, Alex Gofman
9786065883109
272 pagini
An: 2012
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Investitii
Sitech
Dalia Simion
250 pagini
An: 2011
Economia serviciilor
Sitech
Ion Criveanu
232 pagini
An: 2005
Conjunctura pietelor internationale. Manual universitar
Sitech
Elena Lolescu
256 pagini
An: 2004
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973