Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 9,40 LEI
ISBN: 973-683-565-0
Autor(i): Genevieve Meyer
Editura: Polirom
Colecția: Collegium. Stiintele educatiei
Anul apariției: 2000
Nr. pagini: 192 pagini
Categorii: Învățamânt - Educație
Traducere de Diana Samarineanu Adresata profesorilor si viitorilor profesori, aceasta carte demonstreaza ca, in pofida divergentelor teoretice si a complexitatii in sine a activitatii de evaluare, se poate construi o practica evaluativa coerenta, iar mult dorita perfectiune a oricarei evaluari provine din adecvarea ei la obiectivele urmarite.
Cuprins
Contrariul unui roman Un cuvint nou, practici vechi Aparitia conceptului de evaluare formativa Diferite tipuri de evaluare O prima clarificare Practicarea evaluarii normative in clasa Evaluarea normativa a competentelor. De ce? Cum? Pentru cine? Cind? Practicarea evaluarii formative in clasa Evaluarea formativa a competentelor. Cum? Cind? Pentru cine?
Comandă online cartea "De ce si cum evaluam" la 9,40 lei isbn 973-683-565-0 scrisă de Genevieve Meyer, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Stiintele educatiei. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "De ce si cum evaluam" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Pregatirea psihopedagogica. Manual pentru definitivat si gradul didactic II
Polirom
Dan Potolea
9789734611591
544 pagini
An: 2008
Fizica. Manual pentru clasa a IX-a
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
N. Stanescu
312 pagini
An: 1957
Gazeta Matematica Nr. 6/1985
Gazeta Matematica
Societatea de Stiinte Matematice din Romania
224 pagini
An: 1985
Gazeta Matematica Nr. 8/1985
Gazeta Matematica
Societatea de Stiinte Matematice din Romania
48 pagini
An: 1985
Gazeta Matematica Nr. 12/1985
Gazeta Matematica
Societatea de Stiinte Matematice din Romania
48 pagini
An: 1985
Lectii de educatie fizica in liceu
Stadion
Ecaterina Ghimbra
202 pagini
An: 1973