
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 26,40 LEI
ISBN: 973-683-677-0
Autor(i): Claude-Jean Bertrand
Editura: Polirom
Colecția: Collegium. Media
Anul apariției: 2001
Nr. pagini: 264 pagini
Categorii: Diverse
"Aceasta carte este un manual. Scopul urmarit a fost acela de a oferi o imagine de ansamblu simpla si clara asupra mass-media. Toata lumea le folose[te, dar pu]ini le cunosc cu adevarat. Ceea ce s-a cautat a fost s se realizeze nu o sum, ci o carte sintetic si usor de citit, insa bogata in informatii." (Claude-Jean Bertrand)
Cuprins
Comunicare si mass-media Notiuni si modele Functiile mass-media. Regimuri, actori si roluri Tipologia mijloacelor de informare de masa Mass-media din Franta: situatia actuala Aspecte internationale ale comunicarii de masa Industria mass-media Noile tehnologii ale comunicarii si noile mijloace de comunicare de masa Dimensiunea economica a mass-media Gestionarea mass-media Publicitatea si mass-media Societate si mass-media Audiente si practici Efectele mass-media Mass-media si viata politica Dreptul mass-media Critica mass-media si deontologia Profesii si pregatire Profesiile din domeniul mass-media
Comandă online O introducere in presa scrisa si vorbita la 26,40 lei isbn 973-683-677-0 scrisă de Claude-Jean Bertrand, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Media. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul O introducere in presa scrisa si vorbita nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Tehnici de redactare in presa scrisa
Polirom
Sorin PREDA
9734602853
224 pagini
An: 2008
Bunatati cu carne tocata
Hiparion
79 pagini
An: 2002
Calendarul din batrini
132 pagini
An: 1991
100 retete de preparate din ciuperci
Recoop
Constantin Florea, Gheorghe Stefan
75 pagini
An: 1987
Dictionnaire des Citations de langue francaise
Humanitas
Pierre Ripert
460 pagini
An: 1995
Horoscopul chinezesc - Personalitatea si relatiile zodiacale
Lucman
Tian Feng-Lin
452 pagini
An: 2003