Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 83,50 LEI
ISBN: 978-973-1931-74-6
Autor(i): Andrej Vizjak , Vasile Iuga
Editura: Publica
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 536 pagini
Cum de au reuşit unele companii, chiar de dimensiuni mici şi mijlocii, să evite vârtejul crizei economice globale, care a înghiţit giganţi din toate industriile? Ce strategii şi formule au adoptat încât să dejoace calculele hârtiei şi să înainteze contra curentului, obţinând rate ridicate de creştere şi profitabilitate?
Cartea de faţă demonstrează, cu numeroase exemple, din România şi din regiune, dar şi de la nivel mondial, că secretul succesului se află în aplicarea unor strategii bine definite. învingătorii crizei nu sunt neapărat companiile mari, ci cele care s-au încadrat ferm într-unul din cele patru profiluri analizate în volum: Industry Shark, Regional Hero, Local Specialist sau International Champion. Aceştia vor avea câştig de cauză şi pe termen lung, într-o competiţie tot mai dură şi într-un proces de concentrare economică tot mai accentuat.
Studiile de caz de pe piaţa locală au fost realizate de parteneri şi experţi din cadrul PwC România şi au abordat sectoare economice variate: financiar-bancar, asigurări, auto, energie, farmaceutic, retail, produse alimentare, telecomunicaţii şi utilităţi. Printre companiile analizate se numără: BRD - Groupe Société Générale, Vienna Insurance Group, Dacia - Groupe Renault, Romtelecom, Vodafone, Labormed, GDF Suez Energy, CEZ, Caroli Foods.
Este o carte esenţială pentru liderii de business din România, care au de-acum la dispoziţie un manual de strategii învingătoare şi care pot înţelege mai bine tendinţele de concentrare ale industriilor în care activează.
"Criza financiară şi economică, fără egal de la Marea Depresiune încoace, a răvăşit activitatea multor companii, mari, mijlocii şi mici, în numeroase ţări industrializate. Dacă reducerea costurilor, facută adesea în mod brutal, este aproape inevitabilă pentru supravieţuire, performanţele pe termen lung depind de mulţi alţi factori. Lucrarea elaborată de specialişti ai PwC România încearcă să desluşească forţe motrice ale succesului unor companii în aceste timpuri extraordinare, când imponderabilele sunt în creştere rapidă şi modelele cu care operăm sunt puse în dubiu. Aşa cum arată şi studiile de caz dimensiunea gigant nu garantează o performanţă superioară. Recomand această lucrare solidă celor ce urmăresc drumuri spre ieşirea din impas, către locuri mai luminoase în lumea afacerilor." Daniel Dăianu, profesor de economie, SNSPA, fost ministru de finanţe al României
Comandă online cartea "Formule de succes pentru urmatorul deceniu - Companii care au invins criza" la 83,50 lei isbn 978-973-1931-74-6 scrisă de Andrej Vizjak , Vasile Iuga, tiparită la editura Publica în anul 2011. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Formule de succes pentru urmatorul deceniu - Companii care au invins criza" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
7 teme fundamentale pentru Romania 2014
Rao Books
Dan Dungaciu, Vasile Iuga, Marius Stoian
9786066096355
736 pagini
An: 2014
Socul Crizei
Ideea Europeana
Aura Christi
270 pagini
An: 2011
Civilizatia industriala in confruntare cu sine insasi
Politica
Andrei Vela
335 pagini
An: 1986
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Manualul de management financiar al editurii
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Felicia Cornelia Macarie
240 pagini
An: 2013
Anuarul Statistic al Republicii Socialiste Romania 1980
Directia Centrala de Statistica
Directia Centrala de Statistica
691 pagini
An: 1980
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002