
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 15,90 LEI
ISBN: 9736360318
Autor(i): James Lull
Editura: Antet
Colecția: Stiinte sociale Comunicare
Nr. pagini: 208 pagini
Categorii: Sociologie
Agentii de publicitate incearca sa creeze o perceptie a nevoii, sugerand metode cu succes potential. Nevoia este un concept care poate fi manipulat pentru profit. Mijloacele de informare in masa stimuleaza tipare pe termen scurt care pot afecta in mod grav o intreaga societate.
Comandă online Mass-media, comunicare. Manipularea prin informatie la 15,90 lei isbn 9736360318 scrisă de James Lull, tiparită la editura Antet face parte din colecția Stiinte sociale Comunicare. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Mass-media, comunicare. Manipularea prin informatie nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Tratat de dezinformare
Antet
Vladimir Volkoff
9739241875
256 pagini
Invatamantul din Romania. Traditii, valori si momente de criza
Beladi
Marinela Diana Marinescu
238 pagini
An: 2019
Reinsertia sociala. O abordare multidisciplinara
Sitech
Victor Badea
142 pagini
An: 2013
Cunoasterea sociologica
Academiei Republicii Socialiste Romania
Haralamb Culea
196 pagini
An: 1976
Romanii. Tipologie si mentalitati
Humanitas
Claude Karnoouh
260 pagini
An: 1994
Politici de sanatate in cadrul Uniunii Europene (Eugen Blaga)
Universitatea din Bucuresti
Eugen Blaga
71 pagini
An: 2005