
ISBN: 9786065875388
Autor(i): Leena Rinne , Sandy Rogers , Shawn Moon
Editura: ALL
Anul apariției: 2019
Nr. pagini: 190 pagini
Stare: nefolosita (noua)
Categorii: Carte nefolosită, Dezvoltare personala
Cum să câștigi respectul, încrederea și fidelitatea clienților
Principiile prezentate în această lucrare te vor învăța să generezi loialitate totală în rândul celor cu care interacționezi și te vor ajuta să consolidezi relația dintre clienți și organizația din care faci parte.
Loialitate totală este o lucrare revelatoare din mai multe puncte de vedere. Gradul de fidelitate al clienților cărora te adresezi este cel mai eficace indicator al succesului. Informațiile cuprinse în cartea de față își păstrează relevanța indiferent de domeniul în care activezi, de la sănătate până la guvern, de la sectorul nonprofit până la cel privat.
Cartea cuprinde 11 puternice „adunări” de echipă – sesiuni scurte, cu un țel precis. Acestea se concentrează asupra abilităților și instrumentelor pe care te poți baza pentru a inspira loialitatea. Este vorba despre o formulă repetabilă, ușor de aplicat, cu rezultate demonstrate în sectorul relațiilor cu clienții.
Dacă interacționezi direct cu clienții, în interiorul sau în exteriorul unei organizații, te numeri printre cei a căror activitate poate fi influențată decisiv de acest volum. Poți lucra într-un call center, într-un magazin sau într-o filială, ori în finanțe, vânzări, marketing, producție sau IT. Oricare ar fi locul tău de muncă sau postul pe care îl ocupi, ai de-a face cu clienți. A sosit momentul să deprinzi toate acele abilități care vor avea un impact major asupra loialității acestora.
De asemenea, dacă ești liderul unei echipe sau al unei organizații, ai ocazia de a descoperi cum poți crea și implementa o cultură a loialității în rândul celor cu care lucrezi. Fiecare dintre membrii echipei tale își poate asuma sistematic, în mod voluntar, responsabilitatea de a crește fidelitatea clienților. De aceea, este esențial să aplici tu însuți și să le prezinți celorlalți comportamentele și practicile care garantează atingerea scopurilor propuse.
Comandă online Loialitate totală. Cum să obții devotamentul clienților la 40,10 lei isbn 9786065875388 scrisă de Leena Rinne , Sandy Rogers , Shawn Moon, tiparită la editura ALL în anul 2019. Cartea poate fi livrată în circa 2 zile cu plata ramburs sau online cu cardul.
Experimentează-L pe Isus : cu adevărat
SCRIPTUM
John Eldredge
9786060313960
268 pagini
An: 2025
Sunt Ana şi sunt nebună
Bookzone
Oana Nicolau
9786303054964
288 pagini
An: 2025
Încrederea : 8 paşi pentru a-ţi cunoaşte valoarea
Bookzone
Roxie Nafousi, Cosmin Nedelcu
9786303055084
288 pagini
An: 2025
Adio, vaping! : metoda uşoară a lui Allen Carr pentru a renunţa la vapat
Humanitas
Allen Carr, John Dicey, Elena Macoviciuc
9789735088989
248 pagini
An: 2025
Dacă sunt atât de capabilă, de ce mai am un şef? : o întrebare care doare, o carte care răspunde
Letras
Emilia-Oana Pais
9786303125312
150 pagini
An: 2025
Din batrani. Volumul al II-lea
Hoffman
Ioan Slavici
9786064616104
280 pagini
An: 2021
Din batrani. Volumul I
Hoffman
Ioan Slavici
9786064616098
302 pagini
An: 2021
Sfântul Dumitru Stăniloae : nobleţea teologului cu suflet de ţăran
Lumea credintei
Costion Nicolescu
9786306562299
272 pagini
An: 2025
Din pacat in pacat (editie 2020)
Hoffman
Ioan Slavici
9786064611581
136 pagini
An: 2020
Ne jucăm, învăţăm, fructe şi legume colorăm
Letras
Maria Divoiu, Adela Guţu
9786303125282
36 pagini
An: 2025