ISBN: 9786062812812
Autor(i): Daniela Agafiţei
Editura: Universitara
Anul apariției: 2021
Nr. pagini: 120 pagini
Stare: nefolosita (noua)
Categorii: Carte nefolosită, Psihologie, Psihologia copilului
Edificarea unei societati depinde de formarea oamenilor care o constituie, de cunostintele pe care si le insuseste, de nivelul de cultura pe care il au, de modul in care au stiut sa-si educe si sa-si modeleze sensibilitatea. In acest proces, instruirea scolara are o functie fundamentala, de unde interesul oricarei societati pentru organizarea unui sistem de invatamant cat mai eficace. In formarea omului modern, scoala reprezinta o treapta hotaratoare, cadrul institutional de baza al pregatirii lui.
Statutul de obiectiv central al scolii trebuie pus in legatura cu puterea lui de formare, cu marile lui capacitati de influentare, pe scurt, prin rolul social deosebit.
Cercetarea este dedicata analizei formarii valorilor si inteligentelor educationale la elevii cu dizabilitati prin metoda teatrului de papusi, a deprinderilor si obisnuintelor de exprimare corecta, clara, nuantata, in scris si oral. In consecinta, tot ceea ce se efectueaza in clasa trebuie sa fie subordonat acestui scop.
Cercetarea isi propune sa utilizeze metoda teatrului de papusi pentru a da finalitate procesului educativ integrativ, urmarindu-se esenta spectacolului ca element intrinsec al perceperii de sine si de autocunoastere.
Lucrarea cuprinde aspecte teoretice privind procesualitatea metodei teatrului de papusi, fundamentele metodei si elementele subordonatoare ale teoriei aplicate.
Se va analiza tematica procesului creativ, marioneta, papusa, grupul tinta, formarea autonomiei pe scena, transformarile suferite in cadrul grupului.
Se va concluziona cu impartasirea experientei, care va reuni toate elementele procesului integrativ alternativ ale metodei propuse, avand ca finalitate spectacolul.
Lucrarea se inscrie in tendinta de schimbare pedagogica, de imbunatatire a practicii educationale, abordand metoda alternativ- integrativa a teatrului de papusi.
Obiectul cercetarii l-a constituit urmarirea procesului de formare si recuperare a inteligentei cognitive si estetice la elevii cu dizabilitati, prin marcarea nivelului relativ al progresului scolar, a realizarii si nerealizarii, a reusitei sau nereusitei scolare, recurgand la o notatie paralela intre nivelul de inteligenta si rezultatele obtinute pe parcursul anilor de scolarizare.
Scopul investigatiei s-a constituit in stabilirea reperelor pedagogice de formare si recuperare a inteligentei cognitive si estetice la elevii cu dizabilitati.
Ipoteza cercetarii a fost nu numai de natura pedagogica tehnica, ci si de natura educativa, experimentala sau pozitiva in ceea ce priveste metodele de lucru si practica, deoarece se urmareste o finalitate dinainte conturata, anume determinarea nivelului de inteligenta inainte si dupa aplicarea metodei teatrului de papusi. Formarea si recuperarea inteligentei cognitive si estetice la elevii cu dizabilitati va corespunde demersului educational, daca se va intemeia pe ansamblul principiilor pedagogice si psihopedagogice speciale, pe valentele educative ale teatrului de papusi, pe sistemul de activitati educationale la nivel formal si nonformal si pe marcarea nivelului relativ al progresului scolar, a realizarii sau nerealizarii, a reusitei sau nereusitei scolare.
Comandă online Dramaterapia. Metoda alternativ-integrativa a recuperarii elevilor cu cerinte educative speciale la 23,30 lei isbn 9786062812812 scrisă de Daniela Agafiţei, tiparită la editura Universitara în anul 2021. Cartea poate fi livrată în circa 2 zile cu plata ramburs sau online cu cardul.
Copilul supradotat : ajută-l să aibă încredere în el, să îşi găsească echilibrul şi să interacţio
Philobia
Heather Boorman, Ana Maria Murariu
9786306614486
176 pagini
An: 2025
Cum să creşti un copil inteligent şi de succes
Litera
Peg Dawson, Richard Guare
9786303554655
544 pagini
An: 2025
Disciplina care durează o viaţă : cel mai bun cadou pe care-l poţi oferi copiilor tăi
Galaxia Gutenberg
dr. Ray Guarendi, Ray Guarendi, Corina Soimusan
9786303371355
362 pagini
An: 2025
Stima de sine
Bookzone
Urania Cremene
9786303054506
248 pagini
An: 2025
Phantasma
Bookzone
Kaylie Smith, dr. Tina Payne Bryson, Georgie Wisen-Vincent, Tina Payne Bryson, Ioana Medes
9786303054568
304 pagini
An: 2025
Copilul supradotat : ajută-l să aibă încredere în el, să îşi găsească echilibrul şi să interacţio
Philobia
Heather Boorman, Ana Maria Murariu
9786306614486
176 pagini
An: 2025
Mă vindec de femeile din neam : elemente-cheie de psihogenealogie pentru împlinirea ta ca femeie
Philobia
Sophie Duverne, Cristina-Mihaela Bogatan
9786306614387
264 pagini
An: 2025
Vânătoarea de minţi : manipularea mass media şi coruperea tinerilor
Pro Universitaria
Cătălin-Gabriel Butoi-Puţ, Gabriel-Catalin Butoi-Put
9786062621773
240 pagini
An: 2025
Nevroză balcanică
Trei
Vasile Dem. Zamfirescu
9786064028525
320 pagini
An: 2025
De ce am ales să am un câine (şi nu un copil)
Philobia
Ioana Medes, Hélène Gateau
9786306614455
152 pagini
An: 2025
Călătorie către tărâmul "A fost odată ca niciodată"
Univers Enciclopedic Junior
Elsa Beskow
9786060966470
40 pagini
An: 2025
Ursuleţul cu idei trăsnite
Univers Enciclopedic Junior
Judith Weber, Fabian Jeremies, Christian Jeremies
9786060966463
40 pagini
An: 2025
Limba franceză pentru clasa a IV-a : caiet de lucru
Ars Libri
Cristina Voican, Cristina Bolbose
9786063633836
80 pagini
An: 2025
Teorie si solfegii - Clasa a IV-a. Invatamant vocational, profil artistic, specializarea muzica
Didactica si Pedagogica
Edith Visky, Ana Motora Ionescu
9786063110382
184 pagini
Anotimpuri muzicale. Carte cu sunete
Dorinta
Inesa Tautu
9785362400705
16 pagini
An: 2024