
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 18,00 LEI
ISBN: 973-87496-2-X
Autor(i): Bogdan Patrut , Iulian Marius Furdu
Editura: Tehnopress
Anul apariției: 2005
Nr. pagini: 118 pagini
Categorii: Programare, Calculatoare / IT
Suntem convinsi ca toti cei care au deschis copertele acestei carti au avut nu o data ocazia de a "se juca" cu unul din cele trei programe amintite. insa cititorii sunt constienti ca in spatele acestor programe stau mii de formule de geometrie analitica, descriptiva si proiectiva, precum si algoritmi de compresie a datelor, la care se adauga un mare efort intelectual si multa, multa munca. Adresandu-se tuturor programatorilor care doresc sa patrunda putin in tainele graficii tridimensionale si ale animatiei profesionale, fie ca ei sunt elevi sau studenti, informaticieni din productie sau profesori de informatica, matematicieni sau ingineri, cu totii avand, insa, cunostinte de programare in limbajul C, primele trei capitole ale lucrarii de fata le pune la dispozitie materiale teoretice suficiente pentru a realiza doua aplicatii de gen, destul de complexe. Sunt prezentate si doua programe demonstrative, bine comentate, care pun in practica aceste cunostinte teoretice. Primul este un editor - vizualizator de corpuri tridimensionale, iar cel de al doilea un decodificator si animator de fisiere de animatie FU, create de Autodesk Animator. Cartea poate fi considerata un supliment la orice lucrare de grafica in limbajele C si C++. Fara pretentia de a se ridica la nivelul lui Auto-CAD, programul HIGH-3D va permite crearea si vizualizarea din diferite unghiuri a unor corpuri tridimensionale, de la cele mai simple pana la cele mai complexe, a caror realizare depinde de ingeniozitatea, experienta si, nu in ultimul rand, de dexleritatea celui ce le creeaza.
Comandă online Grafica 3D, animatie si jocuri la 18,00 lei isbn 973-87496-2-X scrisă de Bogdan Patrut , Iulian Marius Furdu, tiparită la editura Tehnopress în anul 2005. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Grafica 3D, animatie si jocuri nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Introducere in programarea automata cu aplicatii la cercetarea stiintifica
Didactica si Pedagogica
Ion Vaduva, Nicolae Popoviciu
221 pagini
An: 1973
Bazele proiectarii cu Solid Edge
Microinformatica
Mircea Badut, Mihail Iosip
369 pagini
An: 2002
Structuri numerice discrete. Arbori. Jocuri. Stocuri
Sitech
Constantin Lupsoiu
370 pagini
An: 2009
Elemente de teoria algoritmilor
Sitech
Petre Bazavan
234 pagini
An: 2007
Programare in limbaj de asamblare (Musca)
Teora
Gheorghe Musca
322 pagini
An: 1998
Introducere in programarea automata cu aplicatii la cercetarea stiintifica
Didactica si Pedagogica
Ion Vaduva, Nicolae Popoviciu
221 pagini
An: 1973
Bazele proiectarii cu Solid Edge
Microinformatica
Mircea Badut, Mihail Iosip
369 pagini
An: 2002
Structuri numerice discrete. Arbori. Jocuri. Stocuri
Sitech
Constantin Lupsoiu
370 pagini
An: 2009
Elemente de teoria algoritmilor
Sitech
Petre Bazavan
234 pagini
An: 2007
Baze de cunostinte
Sitech
340 pagini
An: 2004