Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  26,40 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

ISBN: 973-46-0421-X

Autor(i):

Editura:

Colecția: Cariera. Succes. Performante

Anul apariției: 2007

Nr. pagini: 210 pagini

Categorii: Management / Leadership, Economie

Descriere

Cuprins: Cui ii pasa de agresiunile verbale • Ce este abuzul de limbaj • Cum recunosti atacul verbal • Factori de vulnerabilitate • Profilul agresorilor verbali • Cum sa punem capat abuzului verbal • Citeva scenarii ale agresiunii • Abuzul verbal, sanatatea si productivitatea • Descrierea unui loc de munca lipsit de atacuri verbale
Descriere:
Traducere de Kiki Vasilescu. In mediul organizational, violenta isi gaseste adesea debuseu sub forma agresivitatii verbale, ce poate aduce numeroase prejudicii firmelor si angajatilor. Arthur H. Bell investigheaza atit motivatiile si metodele agresorilor, cit si psihologia si comportamentul victimelor, prezentind strategiile de prevenire a abuzurilor lingvistice si de recuperare in urma unor astfel de situatii. Angajatilor, lucrarea le ofera un veritabil ghid de gestionare a relatiilor interpersonale la locul de munca, iar companiilor, un prilej de constientizare a mediilor de lucru ostile, prezente de multe ori chiar in interiorul lor.


Comandă online Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a agresivitatii verbale. la 26,40 lei isbn 973-46-0421-X scrisă de Arthur H. Bell, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Cariera. Succes. Performante. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Gestionarea conflictelor in organizatii. Tehnici de neutralizare a agresivitatii verbale. nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.