
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 21,10 LEI
Harry Washburn si Kim Wallace, pionieri ai noii stiinte de vanzare ThoughtScanTM, revolutioneaza lumea vanzarilor cu o uimitoare si puternica strategie de a furniza produse, servicii si idei. Bazandu-se pe mai mult de douazeci de ani de studii si experienta practica in prima linie din domeniul vanzarilor, marketingului si publicitatii, autorii isi concentreaza atentia, in acest volum, pe procesul de cumparare, din punctul de vedere al consumatorului. Prin prisma unor tehnici de ultima ora, provenind in mare masura din NLP, testate practic in diverse domenii, de la divertisment si pana la industria sanatatii, se analizeaza pas cu pas decizia de cumparare, aratandu-ti cum sa identifici cele trei profiluri dominante ale cumparatorului (Comandant, Ganditor si Privitor) si permitandu-ti sa planifici procesul de vanzare astfel incat acesta sa aiba impactul maxim. Sustinandu-si principiile cu o serie inedita de studii de caz, lucrarea ofera solutii pentru a te elibera de vechile modele devenite clisee, pentru a construi relatii noi si pentru a transforma potentialii clienti in consumatori loiali.
Nu rata aceasta carte: viitorul tau ca profesionist in vanzari, dar si al afacerii tale, trebuie sa se bazeze pe un proces de vanzare inteligent si infailibil!
Comandă online FA-i SA CUMPERE! la 21,10 lei scrisă de Harry Washburn , Kim Wallace, tiparită la editura Amaltea în anul 2007 cu un număr de 223 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul FA-i SA CUMPERE! nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Investitii
Sitech
Dalia Simion
250 pagini
An: 2011
Economia serviciilor
Sitech
Ion Criveanu
232 pagini
An: 2005
Conjunctura pietelor internationale. Manual universitar
Sitech
Elena Lolescu
256 pagini
An: 2004
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003