
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 31,70 LEI
Autor(i): Cristina Maria Stoica
Editura: Tehnopress
Colecția: Management & Marketing
Anul apariției: 2005
Nr. pagini: 280 pagini
Categorii: Management / Leadership, Economie
Lucrarea face o trecere in revista a principalelor metode de modelare matematica a comportamentului consumatorului.
Comandă online Modelarea comportamentului consumatorului la 31,70 lei scrisă de Cristina Maria Stoica, tiparită la editura Tehnopress face parte din colecția Management & Marketing în anul 2005. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Modelarea comportamentului consumatorului nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Managementul cumpararilor
Sitech
Eugen Radut
132 pagini
Managementul afacerilor internationale - teste grila -
Sitech
Mădălina Brutu
106 pagini
An: 2008
Curs de analiza strategica si simulari decizionale, Volumul I Analiza strategica a mediului concurential
Sitech
Daniela Mihai
172 pagini
An: 2009
Fundamentele guvernantei corporative
Sitech
Emil Ghita
166 pagini
An: 2019
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973