Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 30,70 LEI
Autor(i): Cristina Maria Stoica
Editura: Tehnopress
Colecția: Management & Marketing
Anul apariției: 2005
Nr. pagini: 320 pagini
Categorii: Management / Leadership, Economie
Aceasta lucrare prezinta un ansamblu de metode de analiza cu evidentierea rolului central al modelelor matematice pentru fundamentarea deciziilor producatorului
Comandă online cartea "Modelarea comportamentului producatorului" la 30,70 lei scrisă de Cristina Maria Stoica, tiparită la editura Tehnopress face parte din colecția Management & Marketing în anul 2005. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Modelarea comportamentului producatorului" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Managementul cumpararilor
Sitech
Eugen Radut
132 pagini
Managementul afacerilor internationale - teste grila -
Sitech
Mădălina Brutu
106 pagini
An: 2008
Curs de analiza strategica si simulari decizionale, Volumul I Analiza strategica a mediului concurential
Sitech
Daniela Mihai
172 pagini
An: 2009
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013