
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 26,40 LEI
Autor(i): Ion Verzea , Gabriel-Petru Luca
Editura: Tehnopress
Colecția: Management & Marketing
Anul apariției: 2006
Nr. pagini: 268 pagini
Categorii: Management / Leadership, Economie
O lucrare care abordeaza managemetul financiar dintr-un punct de vedere diferit de cel pur contabil este oportuna. In aceasta idee, cartea incearca sa surprinda corelatiile ce se stabilesc intre suactivitatile componente ale afacerii, indiferent de natura acestora
Comandă online Management financiar si tehnici de stabilire a pretului la 26,40 lei scrisă de Ion Verzea , Gabriel-Petru Luca, tiparită la editura Tehnopress face parte din colecția Management & Marketing în anul 2006. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Management financiar si tehnici de stabilire a pretului nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Managementul cumpararilor
Sitech
Eugen Radut
132 pagini
Managementul afacerilor internationale - teste grila -
Sitech
Mădălina Brutu
106 pagini
An: 2008
Curs de analiza strategica si simulari decizionale, Volumul I Analiza strategica a mediului concurential
Sitech
Daniela Mihai
172 pagini
An: 2009
Fundamentele guvernantei corporative
Sitech
Emil Ghita
166 pagini
An: 2019
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973