Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 24,30 LEI
ISBN: 9789734606856
Autor(i): Pierre Fayard
Editura: Polirom
Colecția: Practic
Anul apariției: 2007
Nr. pagini: 231 pagini
Categorii: Sociologie
Traducere de Dana Zamosteanu.
Confruntata cu provocarile societatii contemporane, ce obliga organizatiile sa gaseasca noi strategii de management, Japonia a experimentat principii inspirate de propria cultura, gasind in modelul comunitatilor de cunoastere o alternativa eficienta la metodele traditionale. Cei interesati vor gasi in aceasta carte trei surse de inspiratie pentru a regindi strategia organizatiilor: traditia Budo a cunoasterii intuitive, Ba-ul cunoasterii colaborative si Kata crearii de cunoastere, precum si exemple din cadrul unor firme de succes, printre care Sony, Honda, Toyota Industries, Fujitsu Ltd sau Fuji-Xerox.
Comandă online cartea "Trezirea samuraiului. Cultura si strategie japoneze in societatea cunoasterii" la 24,30 lei isbn 9789734606856 scrisă de Pierre Fayard, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Practic. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Trezirea samuraiului. Cultura si strategie japoneze in societatea cunoasterii" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Sociologie romaneasca, Nr. 2/2000
Asociatia Romana de Sociologie
175 pagini
An: 2000
Sociologie romaneasca, Nr. 1/2000
Asociatia Romana de Sociologie
185 pagini
An: 2000
Sociologie romaneasca, Nr. 2/1999
Asociatia Romana de Sociologie
168 pagini
An: 1999
Caiete Sociologice, Nr. 2/2004
Fundatiei Academice Axis
251 pagini
An: 2004
Revista Universitara de Sociologie, Nr. 2/2007
Universitatea din Craiova
263 pagini
An: 2007