
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 23,20 LEI
Aceasta carte a fost conceputa pentru a pune la dfispozitia studentilor si a tuturor celor implicati in industria hoteliera elementele de baza ale teoriei si practicii operatiunilor de front-office. Pe tot parcursul cartii, aplicatiile inlescnesc insusirea modului de gandire al unui lucrator de la front-office. Succesiunea capitolelor urmeaza un client tipic, de la check-in la check-out, in relatie cu celelalte departamente si sectoare din cadrul unui hotel.
Comandă online Principiile operatiunilor de la receptia hotelului. Editia 2 la 23,20 lei scrisă de Baker Sue, tiparită la editura CH Beck în anul 2007 categorie Turism, Economie. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Principiile operatiunilor de la receptia hotelului. Editia 2 nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Evaluarea intreprinderii turistice. Curs universitar
Sitech
Simion Ciuna
190 pagini
An: 2005
Resurse si Destinatii Turistice pe Plan Mondial
Uranus
9789737765871
212 pagini
An: 2011
Suldal - Stavanger Turistforenigns Yearbook 1993
8290029608
171 pagini
An: 1994
Ghidul turistic al Romaniei 2007 - The Travel Guide of Romania (structurat pe regiuni turistice)
Publirom
9789738628656
672 pagini
An: 2007
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973