Disponibilitate:  nedisponibila

Preț:  36,90 LEI

Modalitați de transport:
• 15,90 lei - prin Curier rapid (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)
• 13,90 lei - prin Easybox Sameday (gratuit pentru produse de anticariat peste 69,00 lei / comandă)

ISBN: 978-973-46-0813-3

Autor(i):

Editura:

Anul apariției: 2007

Nr. pagini: 318 pagini

Categorii: Politică

Descriere

Constienti de importanta mijloacelor de comunicare in dezbaterea publica, actorii politici isi supravegheaza atent mesajul transmis catre cetateni, intrucit de receptarea acestuia depind succesul sau esecul demersului lor. Luind ca repere Statele Unite si Marea Britanie, volumul analizeaza relatia dintre politica, mass-media si democratie in contexte extrem de variate precum actiunile sindicale, campaniile electorale si cele organizate de grupurile de presiune, amenintarea venita din partea al-Qaida si implicatiile zilei de 11 septembrie asupra comunicarii politice internationale.


Comandă online Introducere in comunicarea politica la 36,90 lei isbn 978-973-46-0813-3 scrisă de Brian McNair, tiparită la editura Polirom în anul 2007. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Introducere in comunicarea politica nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.