
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 36,90 LEI
ISBN: 978-973-46-0813-3
Autor(i): Brian McNair
Editura: Polirom
Anul apariției: 2007
Nr. pagini: 318 pagini
Categorii: Politică
Constienti de importanta mijloacelor de comunicare in dezbaterea publica, actorii politici isi supravegheaza atent mesajul transmis catre cetateni, intrucit de receptarea acestuia depind succesul sau esecul demersului lor. Luind ca repere Statele Unite si Marea Britanie, volumul analizeaza relatia dintre politica, mass-media si democratie in contexte extrem de variate precum actiunile sindicale, campaniile electorale si cele organizate de grupurile de presiune, amenintarea venita din partea al-Qaida si implicatiile zilei de 11 septembrie asupra comunicarii politice internationale.
Comandă online Introducere in comunicarea politica la 36,90 lei isbn 978-973-46-0813-3 scrisă de Brian McNair, tiparită la editura Polirom în anul 2007. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Introducere in comunicarea politica nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Stiinta conducerii in domeniul militar. Studii
Militara
254 pagini
An: 1984
Texte din gindirea social-politica progresista romaneasca (1900-1944) - Volumul al II-lea
Albatros
422 pagini
An: 1979
Psihologie. Psihosociologie. Sociologie. Aspecte contemporane
320 pagini
An: 1997
Politics, security and participatory governance
Sitech
Anca Parmena Olimid
208 pagini
An: 2015
Modernizarea legislatiei nationale in domeniul sanitar si implicatii asupra securitatii nationale
Sitech
Diana Loreta Păun (coord)
192 pagini
An: 2019