Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 35,90 LEI
ISBN: 978-973-669-581-0
Autor(i): Adrian Gostick , Chester Elton
Editura: Curtea Veche
Colecția: Profit
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 200 pagini
În Principiul Morcovului, Adrian Gostick şi Chester Elton explică pe înţelesul tuturor cele mai simple şi, totodată, cele mai sigure metode pe care managerii le folosesc pentru a-şi motiva eficient angajaţii. Recunoaşterea meritelor nu cere timp — se poate face cât ai bate din palme — şi nu presupune o suplimentare consistentă a bugetului de cheltuieli.
Bazându-se pe studii de caz privitoare la companii de vârf precum Disney, DHL, KPMG sau Pepsi Bottling Group, autorii demonstrează că forţa transformatoare a recunoaşterii meritelor produce îmbunătăţiri uimitoare ale rezultatelor procesului operaţional din afaceri: rentabilitate, randamentul activelor sau marja de operare. Managerii eficienţi îşi conduc echipele cu ajutorul Morcovilor (recunoaştere şi recompense), nu prin impunerea autorităţii sau prin măsuri coercitive. În felul acesta, obţin niveluri ridicate în ceea ce priveşte productivitatea, angajamentul şi păstrarea forţei de muncă sau satisfacerea clienţilor.
Lucrarea vă prezintă nişte paşi simpli prin care puteţi crea ambianţa necesară pentru o recunoaştere eficientă a meritelor în organizaţia dumneavoastră, oferindu-vă exemple desprinse din realitatea corporatistă. Urmându-i, veţi deveni un lider de mare performanţă şi un om de afaceri de succes.
Principiul Morcovului ilustrează faptul că relaţia directă dintre recunoaşterea meritelor şi obţinerea unor rezultate superioare în afaceri este mai mult decât probabilă — mai precis, este dovedită faptic.
Dar nu e vorba doar de a aprecia în mod abstract contribuţia angajatului, ci de a face acest lucru prin intermediul a patru principii de bază ale managementului: fixarea obiectivelor, comunicarea, încrederea şi răspunderea. Acestea sunt trăsăturile esenţiale ale unui leadership eficient.
Suferiţi cumva de Fobia Morcovului? Vi se pare că faptul de a le recunoaşte angajaţilor meritele vă va distrage de la obiectivele importante ale echipei pe care o conduceţi, va da naştere la invidie în rândul subordonaţilor sau vă va face să păreţi slab? Gândiţi-vă mai bine.
Principiul Morcovului dezvăluie rezultatele neaşteptate ale celui mai profund studiu realizat vreodată în domeniul managementului, demonstrând fără urmă de îndoială că principala însuşire a unui manager de succes este capacitatea de a recunoaşte frecvent şi eficient meritele angajaţilor.
Prin cercetarea întreprinsă de Organizaţia Jackson şi prin analiza celor doi autori ai cărţii, Adrian Gostick şi Chester Elton, studiul, care a durat zece ani şi a luat în considerare 200 000 de oameni, descoperă un fapt spectaculos: succesul în afaceri depinde într-o măsură covârşitoare de managerii care au oferit o recunoaştere constructivă şi recompense semnificative, astfel încât angajaţii să atingă excelenţa.
Comandă online cartea "Principiul Morcovului. Cum folosesc cei mai buni manageri aprecierea pentru mobilizarea personalului, pastrarea talentelor si accelerarea performantelor" la 35,90 lei isbn 978-973-669-581-0 scrisă de Adrian Gostick , Chester Elton, tiparită la editura Curtea Veche face parte din colecția Profit. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Principiul Morcovului. Cum folosesc cei mai buni manageri aprecierea pentru mobilizarea personalului, pastrarea talentelor si accelerarea performantelor" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Inovatia ca solutie in afaceri. Crearea si mentinerea unei cresteri de succes
Curtea Veche
CLAYTON M. CHRISTENSEN, MICHAEL E. RAYNOR
9789736699177
304 pagini
An: 2010
Modelul racheta. Sfaturi pentru construirea unei echipe performante
Curtea Veche
Robert Hogan, Gordon Curphy
9786065883895
232 pagini
An: 2012
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013
Manualul de management financiar al editurii
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Felicia Cornelia Macarie
240 pagini
An: 2013
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Investitii
Sitech
Dalia Simion
250 pagini
An: 2011
Economia serviciilor
Sitech
Ion Criveanu
232 pagini
An: 2005
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013