
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 26,30 LEI
Autor(i): Richard Hammond
Editura: ALL
Colecția: ALL PENTRU INTREPRINZATORI
Anul apariției: 2007
Nr. pagini: 176 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
"Aceasta carte este plina de sfaturi practice, care fac conducerea corecta a unui magazin putin mai usoara".
Julian Richer, Presedinte si Fondator al Richer Sounds
Vanzarile en detail sunt minunate. Sunt imediate, incitante, riscante si de-a dreptul dure. A conduce un magazin va intra în sange. Dar, cu toate ca vanzarile en detail sunt recunoscute pentru ca au salvat economii întregi, ele sunt, probabil, si cea mai putin înteleasa dintre practicile de afaceri. Aceasta este prima carte practica despre "cum sa..." in domeniul vanzarilor cu amanuntul. Ea dezvaluie elementele cheie care ii separa pe detailistii minunati de cei obisnuiti, echipele fantastice de cele mediocre si povestile de succes ale afacerilor de prim rang, de acelea care se lupta inca sa depaseasca planul secund. Cuprinzand totul, de la cum ia nastere experienta din interiorul magazinului pana la intelegerea clientului si de la strategiile de promovare pana la modul cum pot fi creata echipe energice si motivate, aceasta este cartea care va va "echipa" managerii de magazin, membrii ambitiosi ai echipei, intr-adevar, pe oricine vinde clientilor, cu idei practice castigatoare si strategii de succes.
"O carte despre cum se face totul".
Allan Leighton, Presedinte Royal Mail
(Fost CEO, Asda)
Comandă online SMART RETAIL. MAGAZINUL TAU - UN FENOMEN AL VANZARILOR la 26,30 lei scrisă de Richard Hammond, tiparită la editura ALL face parte din colecția ALL PENTRU INTREPRINZATORI în anul 2007. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul SMART RETAIL. MAGAZINUL TAU - UN FENOMEN AL VANZARILOR nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003