
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 26,40 LEI
ISBN: 978-973-722-279-4
Autor(i): John Westwood
Editura: Rentrop&Straton
Anul apariției: 2007
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie, Afaceri
Planificarea este unul dintre cele mai importante roluri ale managementului iar planul corporativ sau de business al unei companii este cel care conduce firma.
Un plan de marketing bine facut, este aportul cheie al planului dvs. de business.
Printr-un plan de marketing, se identifica oportunitatile promitatoare de afaceri pentru companie, modul de patrundere, capturare si mentinere a unor pozitii pe pietele identificate. Majoritatea lucrarilor in domeniul planificarii se concentreaza asupra teoriei adecvate pentru mediile universitare. Lucrarea de fata este practica, continand numai atata teorie cat este necesar pentru a intelege procesul de planificare. Va da posibilitatea construirii propriului plan de marketing. Adoptand si urmand structura formala a planului, va va fi mai simplu sa va ordonati gandurile si datele. Lucrarea poate fi folosita :
ca un ghid de studiu individual
ca exercitiu de planificare de marketing pentru grupuri
ca manual pentru cursurile de marketing
Comandă online Cum sa concepi un plan de marketing la 26,40 lei isbn 978-973-722-279-4 scrisă de John Westwood, tiparită la editura Rentrop&Straton în anul 2007. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Cum sa concepi un plan de marketing nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Investitii
Sitech
Dalia Simion
250 pagini
An: 2011
Economia serviciilor
Sitech
Ion Criveanu
232 pagini
An: 2005
Conjunctura pietelor internationale. Manual universitar
Sitech
Elena Lolescu
256 pagini
An: 2004
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973