Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 10,60 LEI
ISBN: 9789734610204
Editura: Polirom
Colecția: Training. Vanzari si Negocieri
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 288 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Primul volum din cea mai recenta colectie initiata de Polirom: „Training. Vinzari&Negocieri"!
Indiferent daca vindeti ciocolata, ulei de motor sau asigurari de viata, ati trecut cel putin o data prin experienta neplacuta a ratarii unui contract. Nu ati inteles corect nevoile clientului, nu v-ati argumentat inspirat oferta, ati fost prea nesigur sau prea increzator, n-ati stiut cind sa cedati si cind sa insistati. Cu ajutorul acestor Tehnici de vinzare eficiente, orice tranzactie va fi un succes. Lucrarea prezinta principalele tipuri de vinzare, aspectele de care trebuie sa tineti seama in comunicarea cu clientii, precum si citeva secrete de negociere utile oricarui agent comercial. Cuprins: Cele doua tipuri principale de vinzare • Planul de vinzare adaptata • Planul de vinzare persuasiva • Conditiile care favorizeaza dialogul • Crearea unui climat de incredere • Afirmarea de sine • Cum sa stabiliti o intilnire prin telefon • Schema celor 4C • Cum sa aveti o buna relatie cu clientii • Arta de a pune intrebari • Cele zece reguli de aur pentru ca argumentul sa mearga direct la tinta • Metodele de a „vinde" pretul
Comandă online cartea "Tehnici de vinzare eficiente. Planul de vinzare. Principii si conditii esentiale" la 10,60 lei isbn 9789734610204, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Training. Vanzari si Negocieri în anul 2008. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Tehnici de vinzare eficiente. Planul de vinzare. Principii si conditii esentiale" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013