
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 10,60 LEI
ISBN: 9789734610204
Editura: Polirom
Colecția: Training. Vanzari si Negocieri
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 288 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Primul volum din cea mai recenta colectie initiata de Polirom: „Training. Vinzari&Negocieri"!
Indiferent daca vindeti ciocolata, ulei de motor sau asigurari de viata, ati trecut cel putin o data prin experienta neplacuta a ratarii unui contract. Nu ati inteles corect nevoile clientului, nu v-ati argumentat inspirat oferta, ati fost prea nesigur sau prea increzator, n-ati stiut cind sa cedati si cind sa insistati. Cu ajutorul acestor Tehnici de vinzare eficiente, orice tranzactie va fi un succes. Lucrarea prezinta principalele tipuri de vinzare, aspectele de care trebuie sa tineti seama in comunicarea cu clientii, precum si citeva secrete de negociere utile oricarui agent comercial. Cuprins: Cele doua tipuri principale de vinzare • Planul de vinzare adaptata • Planul de vinzare persuasiva • Conditiile care favorizeaza dialogul • Crearea unui climat de incredere • Afirmarea de sine • Cum sa stabiliti o intilnire prin telefon • Schema celor 4C • Cum sa aveti o buna relatie cu clientii • Arta de a pune intrebari • Cele zece reguli de aur pentru ca argumentul sa mearga direct la tinta • Metodele de a „vinde" pretul
Comandă online Tehnici de vinzare eficiente. Planul de vinzare. Principii si conditii esentiale la 10,60 lei isbn 9789734610204, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Training. Vanzari si Negocieri în anul 2008. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Tehnici de vinzare eficiente. Planul de vinzare. Principii si conditii esentiale nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003