Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 30,60 LEI
ISBN: 978-973-46-1034-1
Autor(i): Lucian Ciolan
Editura: Polirom
Colecția: Collegium. Stiintele educatiei
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 280 pagini
Categorii: Management scolar, Învățamânt - Educație, Ghiduri profesori, Metodica si ghiduri pentru profesori
Cuprins: Fundamentele epistemologice, sociale si pedagogice ale abordarii integrate a curriculumului • Noile teorii din cadrul stiintelor: rasturnarea tiparelor "gindirii disciplinate" • De la rationalitatea transversala la curriculumul ca praxis • Disciplina: repere etimologice, surse si evolutii istorice • Repere pentru generarea strategiilor didactice • Temele cross-curriculare
In contextul unui interes mereu in crestere fata de noile abordari si metodologii ale educatiei, lucrarea analizeaza problematica vasta a educatiei integrate, constituind in egala masura un demers academic si de mobilizare in vederea identificarii celor mai bune modalitati de reforma a curriculumului din perspectiva interdisciplinaritatii. Ideea fundamentala a acesteia este ca dezvoltarea personala si sociala a individului prin educatie trebuie sa se produca mai ales in contexte integrate (multi-, inter- sau transdisciplinare), concretizate in temele cross-curriculare. Adresindu-se specialistilor in educatie si studentilor de la facultatile de profil, Invatarea integrata aduce clarificari intr-un domeniu de maxima actualitate, tinind cont de cei trei piloni pe care se fundamenteaza paradigma abordarii integrate a curriculumului: epistemologic, social si pedagogic.
Comandă online cartea "Invatarea integrata. Fundamente pentru un curriculum transdisciplinar" la 30,60 lei isbn 978-973-46-1034-1 scrisă de Lucian Ciolan, tiparită la editura Polirom face parte din colecția Collegium. Stiintele educatiei. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Invatarea integrata. Fundamente pentru un curriculum transdisciplinar" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Pregatirea psihopedagogica. Manual pentru definitivat si gradul didactic II
Polirom
Dan Potolea
9789734611591
544 pagini
An: 2008
Didactica Nova, Nr. 2-3/2005-2006 - Revista de informare si cultura didactica
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
180 pagini
An: 2006
Didactica Nova, Nr. 7-8/2007 - Revista de informare si cultura didactica
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
196 pagini
An: 2007
Practica manageriala in invatamantul superior
Univers Enciclopedic
Stefan Buzarnescu
430 pagini
An: 2004
Statutul personalului didactic - Text reactualizat
Tribuna Invatamantului
Stefan Militaru
128 pagini
An: 206
Programa activitatii educative in invatamantul preuniversitar
Ministerul Invatamantului
Riana Calota
124 pagini
An: 1994
Didactica Nova, Nr. 2-3/2005-2006 - Revista de informare si cultura didactica
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
180 pagini
An: 2006
Didactica Nova, Nr. 7-8/2007 - Revista de informare si cultura didactica
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
196 pagini
An: 2007
Practica manageriala in invatamantul superior
Univers Enciclopedic
Stefan Buzarnescu
430 pagini
An: 2004
Culegere de teme pentru educatia cetateneasca. Clasa a VII-a. Pentru uzul profesorilor
Didactica si Pedagogica
104 pagini
An: 1961
Statutul personalului didactic - Text reactualizat
Tribuna Invatamantului
Stefan Militaru
128 pagini
An: 206
Formarea sistemului de notiuni la istorie. Clasele V-VII. Cercetari experimentale
Didactica si Pedagogica
Constantin Dinu
204 pagini
An: 1979
Didactica Nova, Nr. 2-3/2005-2006 - Revista de informare si cultura didactica
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
180 pagini
An: 2006
Portofoliul de evaluare formativa, Limba si literatura romana, Clasele V-VIII
Delfin
296 pagini
An: 2015
Metodica predarii limbii si literaturii romane in scoala primara, gimnaziu si liceu
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
174 pagini
An: 2005
Didactica Nova, Nr. 7-8/2007 - Revista de informare si cultura didactica
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
196 pagini
An: 2007