
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 30,70 LEI
Autor(i): Corodeanu, Daniela
Editura: Tehnopress
Anul apariției: 2008
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Lucrarea analizeaza mutatiile profunde din domeniu comertului cu amanuntul in ceea ce priveste metodele de vanzare, forme de distributie, repartitie geografica si a managemetului firmei.
Comandă online Merchandising. Teorie, metode si instrumente pentru eficientizarea punctului de vanzare la 30,70 lei scrisă de Corodeanu, Daniela, tiparită la editura Tehnopress în anul 2008 categorie Marketing / Publicitate, Economie. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Merchandising. Teorie, metode si instrumente pentru eficientizarea punctului de vanzare nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Utilizarea metodelor si tehnicilor moderne de calcul in economie. Sesiunea stiintifica
Universitatea din Craiova
306 pagini
An: 1973
Pagini de cultura economica romaneasca
Universitaria Craiova
Vasile Parvu
260 pagini
An: 2010
Tendinte ale dezvoltarii economice in societatea cunoasterii
Sitech
432 pagini
An: 2009
Statistica. Teorie si aplicatii
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
460 pagini
An: 2004
Statistica aplicata
Universitaria Craiova
Daniela Tarnita
248 pagini
An: 2003