
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 13,60 LEI
ISBN: 978-973-571-704-9
Autor(i): Stephan Schafer-Mehdi
Editura: ALL
Colecția: Management si comunicare
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 192 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Organizarea evenimentelor este un adevarat manual pentru cei interesati de organizarea diverselor evenimente. Fie ca sunteti organizatorul, fie ca vreti sa-i cereti unei firme specializate sa se ocupe de detaliile tehnice ale evenimentului dumneavoastra (oricare ar fi acesta: conferinta, prezentare, congres, banchet etc.), cartea lui Stephan Sch�fer-Mehdi va va fi de un real folos. Conceputa ca literatura de specialitate ce poate fi folosita in dezvoltare profesionala (imbogatirea cunostintelor) sau Trainings, lucrarea trateaza intrebari concrete din practica profesionistului. Conceptul de succes al cartii ramane Informatia bine fondata pentru toata tematica, precum si partea teoretica comprimata care este urmata apoi in mod cuprinzator de practica.
Aici cititorul gaseste in locul unor simple retete, indrumari cu sanse sigure de succes, care sunt pregatite cu exemple, liste de control si sfaturi care au fost pregatite in mod special pentru practica. Cand pregatiti pentru prima data un eveniment, observati foarte repede cat de aventuroasa este actiunea la care v-ati angajat. Succesul de mai tarziu depinde de fiecare pas in parte al planificarii. Trebuie sa luati sute de decizii, sa respectati o multime de legi si regulamente, pentru ca atunci cand, in sfarsit, evenimentul are loc, sa va asigurati succesul.
Comandă online ORGANIZAREA EVENIMENTELOR la 13,60 lei isbn 978-973-571-704-9 scrisă de Stephan Schafer-Mehdi, tiparită la editura ALL face parte din colecția Management si comunicare. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul ORGANIZAREA EVENIMENTELOR nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Resursele umane in ecuatia profitului
ALL
JEFFREY PFEFFER
9789735718367
352 pagini
An: 2010
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003