
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 15,30 LEI
ISBN: 9789738708341
Autor(i): Kieran Egan
Editura: Didactica Publishing House
Anul apariției: 2007
Nr. pagini: 139 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
dph2008
Este un ghid eminamente practic, care arată cadrelor didactice modul în care pot transforma rutina didactică într-o poveste pasionantă. Este o carte în care cei implicaţi în educaţie, fie în învăţământul primar, secundar, superior sau în cercetare, întâlnesc o prezentare clară a modalităţilor de integrare a imaginaţiei în curriculum, în matematică, ştiinţe, literatură şi comunicare, arte sau alte arii curriculare. în acestă carte inovativă, Kieran Egan oferă cadrelor didactice calea practică de redobândire a puterilor pe care le avea Povestitorul în comunităţile tradiţionale. întâlnim aici elementele practice prin care poveştile şcolii pot fi făcute să atragă elevii în spaţiul narativ în care învăţarea este naturală, plăcută şi eficientă deopotrivă, dar şi implicit de a reduce dominanţa spaţiului narativ al industriei televiziunii şi divertismentului asupra copiilor. Dacă în această industrie este evident exploatată în prezent puterea poveştilor, Kieran Egan oferă un model necesar de regândire a modului în care oferim cunoaşterea copiilor noştri.
Publicată simultan în Canada şi Statele Unite, cartea de faţă a devenit rapid un punct de referinţă pentru educaţia contemporană, fiind tradusă şi publicată în Spania şi Brazilia, Portugalia şi Suedia, Israel şi acum, în premieră, în România. Cititorul va înţelege încă din primele capitole de ce profesorii şi educatorii din întreaga lume consideră această lucrare a fi una dintre cele mai interesante şi utile lucrări apărute în ultimii ani în domeniul ştiinţelor educaţiei.
Comandă online Predarea ca o poveste. O noua abordare a predarii si curriculum-ului in scoala primara la 15,30 lei isbn 9789738708341 scrisă de Kieran Egan, tiparită la editura Didactica Publishing House în anul 2007. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Predarea ca o poveste. O noua abordare a predarii si curriculum-ului in scoala primara nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Ioan Neacsu, Dan Potolea
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Ioan Neacsu, Dan Potolea
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Algebra, Volumul I (Onicescu, Galbura, Editie 1948)
Octav Onicescu, Gh. Galbura
354 pagini
An: 1948
Analiza de elemente finite. Aplicatii pe microcalculatoare
Tehnica
Dan Garbea
248 pagini
An: 1990
Simion Stoilow
Stiintifica si Enciclopedica
Solomon Marcus, Cabiria Andreian Cazacu
312 pagini
An: 1983
Cours de mathematiques superieures, Tome III, Premiere partie
MIR
V. Smirnov
328 pagini
An: 1970
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954