Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 38,10 LEI
ISBN: 978-973-88365-4-9
Autor(i): Drayton Bird
Editura: Publica
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 480 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Scrisă în 1982, Marketing direct pe înţelesul tuturor a ajuns în prezent la a cincea editie şi a fost tradusă în 14 limbi. Pentru mulţi ani, Marketing direct pe înţelesul tuturor s-a bucurat de o reputaţie de neegalat, fiind cartea autoritară, iar mai tarziu un mini-institut. Cartea a fost publicată pentru prima oară în anul 1982. Ediţia de faţă include recomandări detaliate despre utilizarea internetului ca instrument al marketingului direct. în stilul său caracteristic, Drayton Bird oferă un ghid practic, dar în acelaşi timp relaxant, despre complexitatea marketingului direct. Marketingul direct pe înţelesul tuturor este ambalat împreună cu studii de caz internaţionale care exemplifică modul în care companii din întreaga lume au implementat ideile autorului şi acoperă o gamă vastă de strategii necesare pentru o campanie de succes. Printre subiectele acoperite se numără:
* rolul departamentului de marketing; * cum să câştigi şi să păstrezi clienţii; * cum să îţi atingi obiectivele şi să evaluezi rezultatele; * ce ar trebui să vinzi; * cum să poziţionezi produsele mai eficient; * cum să îţi alegi agenţia �" şi cum să te descurci pe cont propriu; * internetul �" noul instrument al marketingului direct.
Marketing direct pe înţelesul tuturor este fără discuţie o lectură obligatorie pentru toţi cei care lucrează în vânzări şi publicitate, dar şi pentru studenţii la marketing.
„Drayton Bird ştie mai multe despre marketingul direct decât oricine altcineva în lume. Cartea lui pe această temă este aur curat. Citiţi-o şi recitiţi-o. Conţine cunoştinţe pe care le acumulezi într-o viaţă întreagă.”
David Ogilvy
Comandă online cartea "Marketing direct pe intelesul tuturor" la 38,10 lei isbn 978-973-88365-4-9 scrisă de Drayton Bird, tiparită la editura Publica în anul 2008. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Marketing direct pe intelesul tuturor" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013