Disponibilitate: nedisponibila
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 14,70 LEI
ISBN: 978-973-115-376-6
Autor(i): Westphalen Marie-Helene
Editura: CH Beck
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 128 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Această carte prezintă principalele tehnici de comunicare pe care le utilizează o firmă pentru a se face cunoscută, ca instituţie, în rândul a diferite tipuri de public, cum ar fi jurnaliştii, comunitatea financiară, puterea publică, liderii de opinie sau marele public. Explicarea noţiunilor într-un mod clar şi precis dar şi prezentarea a numeroase studii de caz permit cititorului să se familiarizeze rapid cu strategiile de comunicare instituţională (corporate) media şi extramedia.
Fiecare disciplină este studiată din mai multe unghiuri:
definiţie (ce este),
demers strategic şi miză (de ce trebuie recurs la ea),
prezentarea tehnicilor şi a mijloacelor (cum se face),
descrierea actorilor (cu cine, în ce cadru),
instrumente de urmărire/monitorizare şi control (bilanţul),
cheia reuşitei (cum se optimizează activitatea).
Această carte vă va permite să vă familiarizaţi rapid cu practicile curente din domeniu şi vă va ajuta să ocoliţi, sperăm noi, posibilele capcane şi nereuşite.
Pe scurt, vă va arăta căile care trebuie urmate pentru a duce la bun sfârşit un proces de comunicare externă.
Practică dar şi didactică, lucrarea prezintă esenţialul în legătură cu ceea ce trebuie ştiut despre: comunicarea vizuală, relaţiile cu presa, comunicarea financiară, comunicarea de criză, tehnicile de mecenat, sponsorizarea, respectiv publicitatea.
Comandă online cartea "Comunicarea externa a firmei" la 14,70 lei isbn 978-973-115-376-6 scrisă de Westphalen Marie-Helene, tiparită la editura CH Beck în anul 2008. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Comunicarea externa a firmei" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013