
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 26,40 LEI
ISBN: 978-973-733-277-6
Autor(i): Sorin Tudor
Editura: Tritonic
Colecția: Comunicare/Media
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 200 pagini
Categorii: Comunicare
„Increderea este, in cele din urma, fundamentul oricarei victorii electorale, fie ca aceasta incredere se bazeaza pe fapte sau doar pe sperante. Iar daca in timpul campaniilor electorale rolul consultantilor politici este acela de a comunica alegatorilor care ar fi motivele pentru care acestia pot avea incredere intr-un candidat (si nu pot avea incredere intr-altul), dupa terminarea campaniei rolul lor este acela de lucra impreuna cu politicianul la fundamentarea acestei increderi.
„Ne place sau nu, campaniile electorale conteaza. Iar, inainte de toate, fiecare politician ar trebui sa-si puna o intrebare simpla: poate sa-ti permita sa nu faca nimic in timp ce contracandidatul sau se afla in campanie electorala?”, se scrie in cartea pe care tocmai ati inceput sa o cititi.
Eu as mai adauga o intrebare: isi poate permite un politician sa spere ca va putea continua cariera politica daca insala increderea alegatorilor? Raspunsul, in orice stat democratic, este si el simplu: nu.”
Sorin Oprescu
Comandă online Politica 2.0 08. Politica marketingului politic la 26,40 lei isbn 978-973-733-277-6 scrisă de Sorin Tudor, tiparită la editura Tritonic face parte din colecția Comunicare/Media. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Politica 2.0 08. Politica marketingului politic nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Tehnologia informatiei si a comunicarii. Manual pentru clasa a IX-a
Aramis
Sorin Tudor, Ionut Vlad Hutanu
973679086X
160 pagini
An: 2007
Agentiile de presa din Romania
Tritonic
Carmen Ionescu
9789737331892
184 pagini
An: 2007
PR trend - societate si comunicare
Tritonic
Delia Balaban, Ioan Hosu
9789737333865
392 pagini
An: 2009
Ghid esential de promovare
Tritonic
Alexandra Zbuchea, Florina Pinzaru, Cristina Galalae
9786069227534
400 pagini
An: 2009
Criza si media. Criza economica si reflectarea ei in mass media 2008-2009
Tritonic
Mirela Abrudan
9786068139173
216 pagini
An: 2010
Interviul. Recurs la memoria culturala
Tritonic
Gabriela Rusu Pasarin
9786068139050
368 pagini
An: 2010
Negocierea in actul educational
Sitech
135 pagini
An: 2009
Studii de lingvistica generala
Academiei Republicii Populare Romane
Alexandru Graur
514 pagini
Genuri ziaristice - Note de curs, I
Fundatiei Romania de Maine
Marin Stoian
75 pagini
An: 2004
Jurnalism TV - Specificul Telegenic
Teora
Eugenia Grosu Popescu
112 pagini
An: 1998
Mirajul televiziunii
Media Business
Razvan Nicolesccu
180 pagini
An: 2003