
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 34,76 LEI
ISBN: 9789738874985
Autor(i): Sergio Zyman , Armin Brott
Editura: Publica
Anul apariției: 2008
Nr. pagini: 320 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie, Afaceri / Economie / Bani, Carte nefolosită, Marketing / Publicitate / Vanzari
Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai că nu îmbunătăţeşte situaţia actuală, ci chiar o înrăutăţeşte.
în cazul advertisingului am putea spune că lucrurile stau mult mai rău. în această carte veţi afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis şi ce este de făcut pentru reanimarea lui. Veţi afla cum să vă analizaţi eforturile, cum să vă cuantificaţi rezultatele, să inter-relaţionaţi cu clienţii şi ce să faceţi pentru ca afacerea voastră să devină mai bună decât este în momentul de faţă.
Dacă lucraţi în domeniul publicităţii, puteţi considera această carte un apel la trezire, un avertisment de genul: fie îţi schimbi modul de abordare, fie locul de muncă. Advertisingul nu înseamnă să câştigi Effie-uri sau Lei de aur. înseamnă să faci bani pentru clienţii tăi, iar unii dintre ei �" cei care vor citi această carte �" s-ar putea să fie destul de iritaţi să vă vadă pe scenă ţinând în mâini statueta câştigătoare în timp ce vânzările lor scad.
Odată ce veţi fi citit această carte, veţi deţine cunoaşterea, imaginea de ansamblu, instrumentele şi instrucţiunile necesare pentru elaborarea strategiilor de advertising funcţionale şi pentru transformarea acestor strategii în afaceri de succes. Aşa că staţi prin preajmă şi veti avea ce învăţa!
Cuvintele categorice şi pline de sens ale lui Zyman ar putea fi şutul-în-fund de care avea nevoie această industrie.
PublishersWeekly
Ce pot să spun despre Sergio Zyman? Este un geniu, atâta tot! Warren Bennis
Zyman se întoarce la fundamentele advertisingului, pe care le gravează în piatră. El construieşte sau reconstruieşte casa advertisingului din temelii. Sir Martin Sorrell, Group Chief Executing, WPP
Eu sper că această carte este citită şi de CEO. Vor înceta astfel să îşi mai arunce preţioşii dolari pe reclame de 30 secunde şi vor începe să facă marketing adevărat. Philip Kotler
Sergio Zyman este dur şi ireverenţios. Perspectiva sa asupra evoluţiei advertisingului este vitală pentru oricine vrea să îşi construiască o afacere. John J. Dooner Jr., Preşedinte şi CEO al McCann-Erickson Worldgroup Sergio este unul dintre puţinii oameni care consideră că problema reală a advertisingului este că întreg sistemul este defect. Şi el este singurul om din toată istoria acestei industrii destul de curajos (sau nebun) încât să încerce să-l schimbe.
Sam Hill, cofondator al Helios Consulting Group
Despre Autori Sergio Zyman este fostul chief marketing officer al The Coca-Cola Company şi autorul bestseller-ului „The End of Marketing As We Know it“. Zyman a fondat şi condus Zyman Marketing Group, o firmă de top în domeniul consultanţei strategice, al aplicaţiilor software şi al resurselor educaţionale. Printre clienţi se numără Dell, Kelloggs, McDonald's, Sanofi-Aventis şi Vodafone. Sergio Zyman este în prezent Vice-Preşedinte al firmei de consultanţă în domeniul IT, Broadchoice, având clienţi precum Cisco Systems, AT&T sau British Telecom. Armin Brott este coautor al mai multor cărţi de afaceri scrise de persoane renumite în industrie şi este totodată şi autor al unor cărţi foarte bine vândute. Printre titlurile publicate se numără „The Expectant Father: Facts, Tips, and Advice for Dads-to-Be”, „The New Father: A Dad's Guide to the First Year“ şi „The New Father: A Dad's Guide to the Toddler Years“. Funky-Pack: Funky business de Kjell Nordström & Jonas Ridderstråle Karaoke Capitalism de Kjell Nordström & Jonas Ridderstråle pachet special cu reducere 30% la comandă on-line
Comandă online Sfarsitul advertisingului asa cum il stim la 34,76 lei isbn 9789738874985 scrisă de Sergio Zyman , Armin Brott, tiparită la editura Publica în anul 2008. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Sfarsitul advertisingului asa cum il stim nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Depistarea impostorilor virtuali. Cum sa-i dezarmezi pe mincinosii, infractorii si agresorii care pandesc pe i
Lifestyle
Tyler Cohen Wood
9786068566528
216 pagini
An: 2015
Metodologia cercetării sociologice : metode cantitative şi calitative
Pro Universitaria
Septimiu Chelcea
9786062613372
589 pagini
An: 2022
Metode si sisteme moderne in informarea tehnico-stiintifica
Tehnica
Maria Manolescu-Chivu
263 pagini
An: 1972
Metode euristice simple pentru decizii inteligente
Publica
Gerd Gigerenzer, Peter Todd
9789731931180
616 pagini
An: 2010
Telephoning in english
ALL
Marion Grussendorf
9789735718428
120 pagini
An: 2010
Limbajul vânzărilor : arta şi ştiinţa comunicării în vânzări
Prestige
Andy Eilers şi Tom Hopkins, Tom Hopkins, Andy Eilers, Ana-Maria Scarlat
9786303320540
240 pagini
An: 2024
Comunicarea băncilor centrale prin intermediul reţelelor sociale online : studiu de caz - Banca Naţională
Tritonic
Ana-Maria-Violeta Voloc, Ana Maria Violeta Voloc
9786067497090
292 pagini
An: 2023
Vând orice, oricând, oricui : ce contează cu adevărat în vânzările B2B?
Evrika Publishing
Adrian M.Cioroianu, Adrian M. Cioroianu
9786306536108
206 pagini
An: 2023
Marketingul simplificat
Act si Politon
Donald Miller & dr. J.J. Peterson, Donald Miller, J.J. Peterson
9786303031248
256 pagini
An: 2023
Marketing hotelier : fii oaspetele hotelului tău!,harta experienţelor unui turist văzută prin ochii unui m
Pro Universitaria
Ioana-Simona Ivasciuc, Ioana Simona Ivasciuc
9786062616588
174 pagini
An: 2023
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Limbajul vânzărilor : arta şi ştiinţa comunicării în vânzări
Prestige
Andy Eilers şi Tom Hopkins, Tom Hopkins, Andy Eilers, Ana-Maria Scarlat
9786303320540
240 pagini
An: 2024
Fundamente şi strategii pentru promovarea dezvoltării durabile : o analiză a economiei circulare şi a educ
Pro Universitaria
Sabin Chiş
9786062619046
162 pagini
An: 2024
Contabilitatea în comerţ
Pro Universitaria
Luminita Jalba
9786062618971
470 pagini
An: 2024
Kaizen în administraţia publică : o reformă necesară în România!
Litera
Simona Săvulescu, Cristina Andreescu, Andrei Răduţu, Maria Mădălina Roşca, Constantin Toma, Julien Bratu
9786303199283
160 pagini
An: 2024
Capitalul imaterial şi dematerializarea activităţilor economice : provocări pentru contabilitate
Economica
Mihaela Curea
9786060930570
280 pagini
An: 2024