Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 21,10 LEI
ISBN: 973-7913-33-7
Traducător(i): Claudiu Veres
Editura: Idea
Anul apariției: 2004
Nr. pagini: 260 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
TV. PC. PDA. WAP. SMS. VOD. DVD. EPG. DSL. PVR. Destule acronime pentru a ne face KO! Cu toate ca perceptia curenta este ca, in prezent, media se afla in era convergentei, adevarul este ca media se gaseste in epoca divergentei. Consumatorii se confrunta astazi cu o cantitate de alternative uluitoare, deconcertanta si solicitanta. Internetul a adus in case si in birouri milioane de canale potentiale, in paralel cu un boom in media tiparite si cu proliferarea canalelor de televiziune, radio si cablu. Consumatorii n-au avut niciodata la dispozitie un numar atât de mare de optiuni media - iar faptul ca dispun de atâtea canale si de atâtea programe reduce timpul care poate fi acordat fiecaruia in parte.
Undeva, in ochiul ciclonului media, sta specialistul in promotie si in marketing. Acest fauritor-de-brand se vede pus in fata unui paradox derutant: in pofida numarului considerabil mai mare de oportunitati de a ajunge la consumatori, exista incomparabil mai putine garantii ca acestia vor asimila - si se vor comporta in conformitate cu - mesajul promotorului. Piata incredibil de aglomerata de astazi denota faptul ca competenta in materie de promotie, marketing si design este de importanta vitala, in timp ce cererea de productii de succes este mai mare ca niciodata. Prima faza in insusirea unei asemenea competente o reprezinta contactul intens atât cu cele mai noi strategii cât si cu practicile consacrate din domeniu...... Specialistilor in promotie si in marketing le revine sarcina de a produce audientele care alimenteaza aceasta masinarie planetara. Utilizând promo-urile on-air, promotia on-line, publicitatea, actiunile publicitare conjugate, jocurile si concursurile, merchandising-ul si relatiile publice, promotorii actuali trebuie sa gaseasca modalitati noi si irezistibile de a-i cuceri pe telespectatori si de a-i impinge in fata ecranului - indiferent daca ecranul respectiv este al unui televizor analog sau digital, al unui calculator personal sau al unei masini de date. Secretele succesului in marketing sunt cuprinse in paginile acestei utile carti. Ea dezvaluie instrumentele de lucru si procedeele utilizate pentru crearea de audiente uriase, de branduri de succes si de companii media gigantice. PROMAX si BROADCAST DESIGNERS' ASSOCIATION, asociatiile mondiale de frunte ale profesionistilor in promotia, marketingul si designul de televiziune, sustin si recomanda manualul de fata ca ghid pentru uzul studentilor, al profesorilor si al specialistilor. Textul ofera un captivant si cuprinzator indrumar oricui se pregateste pentru o cariera de succes intr-una dintre cele mai fascinante, mai profitabile si - inainte de toate - mai solicitante profesiuni din lume.
Comandă online cartea "Manual de promotie si de marketing pentru radio, televiziune, societati de cablu si web" la 21,10 lei isbn 973-7913-33-7 Claudiu Veres, tiparită la editura Idea în anul 2004. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Manual de promotie si de marketing pentru radio, televiziune, societati de cablu si web" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Managementul Firmei - Note de Curs
Sitech
Ionut Pandelica
116 pagini
An: 2007
Statistica relatiilor comerciale internationale
Sitech
Cristea Boboila
254 pagini
An: 2003
Activitatea financiar-monetara internationala in economia contemporana
Sitech
Daniela Pîrvu, Emilia Clipici, Alina Hagiu
153 pagini
An: 2008
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013