Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 47,60 LEI
ISBN: 978-973-728-366-5
Autor(i): Philip Kotler , Suvit Maesincee
Editura: Meteor Press
Colecția: Business
Anul apariției: 2009
Nr. pagini: 200 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
"De peste trei decenii, Philip Kotler este, pentru absolventii de studii economice din lumea intreaga, autoritatea suprema in domeniul marketingului." Howard Rothman, Amazon.com
Internetul, globalizarea si hiperconcurenta influenteaza semnificativ situatia pietelor, schimband modul in care se fac afacerile. Problema, spune Philip Kotler, este ca marketingul n-a tinut pasul cu pietele. In prezent, clientii sunt putini, nu produsele, iar marketingul clasic trebuie disecat, redefinit si largit, in asa fel incat sa reflecte noua realitate.
Marketingul in era digitala prezinta imperativul categoric al transformarii marketingului pe baza unei noi paradigme, pe care autorii o numesc marketing holistic - un concept dinamic, derivat din legaturile si interactiunile care au loc intre companii, clienti si colaboratorii lor.
Noua paradigma combina ceea ce are mai bun marketingul traditional cu noile posibilitati pe care le ofera tehnologia digitala pentru a ajuta companiile: - sa identifice posibilitatile de innoire a pietelor proprii; - sa creeze in mod eficient ofertele cele mai promitatoare; - sa ofere produse, servicii si experiente care corespund cerintelor fiecarui client; - sa se situeze constant la cel mai inalt nivel de calitate a produselor, servire si operativitate.
Volumul Marketingul in era digitala demonstreaza cum poate fi creat un model de marketing complet, adaptat la provocarile si ocaziile oferite de o lume al carei rege este clientul.
Comandă online cartea "Marketingul in era digitala" la 47,60 lei isbn 978-973-728-366-5 scrisă de Philip Kotler , Suvit Maesincee, tiparită la editura Meteor Press face parte din colecția Business. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Marketingul in era digitala" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
10 pacate capitale de marketing si solutii
Codecs
Philip Kotler
160 pagini
An: 2004
Maestrii afacerilor online
Meteor Press
John Middleton
9789737284037
208 pagini
An: 2010
Frontierele managementului
Meteor Press
Rosabeth Moss Kanter
9789737280756
271 pagini
An: 2006
Liderul inspirational. Cum sa motivam, sa incurajam si sa avem succes
Meteor Press
John Adair
9789737281777
168 pagini
An: 2007
Revolutia hamsterilor. Cum sa gestionati mesajele de e-mail inainte ca ele sa va gestioneze
Meteor Press
Mike Song
9789737282422
176 pagini
An: 2007
Lectii de succes de la milionari. 8 principii pentru a reusi prin forte proprii
Meteor Press
Richard Parkes Cordock
9789737282507
152 pagini
An: 2008
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Contabilitate consolidata
Sitech
Mariana Banuta
272 pagini
An: 2012
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013
Reforma Bancara si Fiscala
Sitech
Dinel Staicu
98 pagini
An: 2014
Tratat de finante publice, Partea I (Matei, Dracea)
Sitech
Gheorghe Matei, Marcel Dracea, Raluca Dracea
302 pagini
An: 2005