Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 35,20 LEI
ISBN: 9789737768353
Autor(i): Horatiu Dan Dumitras
Editura: Digital Data
Colecția: MLM Dumitras
Anul apariției: 2007
Nr. pagini: 72 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Scopul acestei lucrări este de a demonstra importanţa industriei de vânzări directe şi, în special, de a marca tendinţele de dezvoltare ale resurselor umane în acest domeniu.
Diferenţa majoră faţă de sistemele clasice de distribuţie constă în gradul de implicare a resurselor umane, privite ca centre independente de distribuţie corelate înr- o vastă reţea de marketing. Ceea ce este specific sistemelor MLM este analizat în detaliu, în materialul de faţă, pentru a demonstra că această industrie nu mai reprezintă un segment minor al economiei globale, ci una din cele mai dinamice oportunităţi de emancipare socială, financiară şi economică de pe glob, aşa după cum o demonstrează statisticile.
Din acest motiv, obiectivul prezentei lucrări se axează pe analiza problemelor de management ale resurselor umane, privite ca forţă motrice a afacerilor de marketing în reţea.
După o analiză a resurselor umane din administraţia companiilor MLM (Capitolul 2), se expun conceptele de planificare ale resuselor umane în reţelele de marketing (Capitolul 3), trecând apoi la metodele şi practicile de instruire, motivare şi recompensare a resurselor umane în MLM (Capitolul 4 şi 5). Asupra metodelor de lucru şi a managementului acestora într-o reţea MLM se discută în contextul construirii unei cariere profesionale, bazate pe principiile Network Marketing (Capitolul 6). în ultimul capitol se arată tendinţele dezvoltării resurselor umane din MLM, precum şi importanţa abordării unei atitudini lucide şi pozitive faţă de revoluţia stilului de viaţă.
Lucrarea autorului, bazată pe materialele pentru doctorat, este destinată mediului universitar, cercetătorilor şi managerilor companiilor MLM, dar nu în ultimul rând şi liderilor MLM, fără de care nu am fi putut asista la o dezvoltare atât de dinamică a sistemelor Multi-Level Marketing.
Comandă online cartea "Resursele umane in Network Marketing" la 35,20 lei isbn 9789737768353 scrisă de Horatiu Dan Dumitras, tiparită la editura Digital Data face parte din colecția MLM Dumitras. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Resursele umane in Network Marketing" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Manualul de management financiar al editurii
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Felicia Cornelia Macarie
240 pagini
An: 2013
Anuarul Statistic al Republicii Socialiste Romania 1980
Directia Centrala de Statistica
Directia Centrala de Statistica
691 pagini
An: 1980
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002