Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 31,70 LEI
ISBN: 9789734615551
Autor(i): Theo Peeters
Traducător(i): Ana Ivasiuc
Editura: Polirom
Colecția: Stiintele educatiei. Structuri, continuturi, tehnici
Anul apariției: 2009
Nr. pagini: 320 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Psihologie, Metodica si ghiduri pentru profesori
Cuprins: Autismul ca tulburare pervaziva de dezvoltare • Ce este autismul? Cite persoane sufera de autism? • Punctul de vedere al specialistilor: copiii „diferiti” au nevoie de un ajutor diferit • Problema atribuirii de semnificatii • Experimente cognitive pentru copiii cu autism • Interpretarea perceptiilor: capacitatea limitata de a atribui semnificatii • Comunicarea • Interactiunile sociale • Probleme legate de imaginatie
Volumul ofera o perspectiva teoretica asupra autismului si numeroase strategii practice de interventie pentru educatie si tratament, precum si marturii ale parintilor si ale unor persoane inalt functionale ce sufera de aceasta afectiune. Autismul. Teorie si interventie educationala este un studiu de referinta pentru toti specialistii care lucreaza cu copilul sau adultul cu autism – medici, psihologi, psihopedagogi, asistenti sociali, educatori – si o lectura utila pentru parinti.
Comandă online cartea "Autismul. Teorie si interventie educationala" la 31,70 lei isbn 9789734615551 scrisă de Theo Peeters Ana Ivasiuc, tiparită la editura Polirom. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Autismul. Teorie si interventie educationala" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Psihopedagogie pentru examenele de definitivare si grade didactice. Editia a III-a
Polirom
9789734614035
768 pagini
An: 2009
Portofoliul de evaluare formativa, Limba si literatura romana, Clasele V-VIII
Delfin
296 pagini
An: 2015
Metodica predarii limbii si literaturii romane in scoala primara, gimnaziu si liceu
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
174 pagini
An: 2005
Pedagogie generala
Didactica si Pedagogica
Gabriela C. Cristea
216 pagini
An: 2002
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Didactica Nova, Nr. 2-3/2005-2006 - Revista de informare si cultura didactica
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
180 pagini
An: 2006
Portofoliul de evaluare formativa, Limba si literatura romana, Clasele V-VIII
Delfin
296 pagini
An: 2015
Metodica predarii limbii si literaturii romane in scoala primara, gimnaziu si liceu
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
174 pagini
An: 2005
Didactica Nova, Nr. 7-8/2007 - Revista de informare si cultura didactica
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
196 pagini
An: 2007
Pedagogie generala
Didactica si Pedagogica
Gabriela C. Cristea
216 pagini
An: 2002
Din gramatica istorica a limbii romane
Reprografia Universitatii din Craiova
Radu Popescu
300 pagini
An: 1978
Model European de evaluare a competentelor de lectura si scriere, Clasele VII-VIII
Art
Florin Ionita, Florentina Samihaian
115 pagini
An: 2011
Model European de evaluare a competentelor de lectura si scriere, Clasele V-VI
Art
Florin Ionita, Florentina Samihaian
124 pagini
An: 2011
Metodica activitatilor instructiv educative i invatamantul (Pre)Primar, Volumul al II-lea
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
258 pagini
An: 2008
Didactica Nova, Nr. 2-3/2005-2006 - Revista de informare si cultura didactica
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
180 pagini
An: 2006