Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 23,20 LEI
ISBN: 9789731156484
Autor(i): Pinzaru Florina
Editura: CH Beck
Colecția: Oeconomica
Anul apariției: 2009
Nr. pagini: 136 pagini
Categorii: Economie, Marketing / Publicitate
Manual de marketing: principii clasice şi practici actuale eficiente este o carte redactată pe baza teoriilor clasice din literatura de specialitate, a tehnicilor folosite în prezent în domeniu şi bazându-se pe exemple reale de pe piaţa românească.Concluziile cărţii îmbină teoria şi practica, pentru o bună înţelegere a domeniului şi o aprofundare riguroasă a formelor acestuia.
Cartea sintetizează, pe baza lecturilor şi experienţei autoarei, principalele elemente teoretice şi noutăţi cu un însemnat potenţial practic, într-o variantă adaptată specificului pieţei româneşti.
Manualul se adresează studenţilor din cadrul facultăţilor de management, marketing, comunicare şi PR, dar şi managerilor, întreprinzătorilor şi specialiştilor din marketing şi publicitate.
Comandă online cartea "Manual de marketing: principii clasice si practici actuale eficiente" la 23,20 lei isbn 9789731156484 scrisă de Pinzaru Florina, tiparită la editura CH Beck face parte din colecția Oeconomica. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Manual de marketing: principii clasice si practici actuale eficiente" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Tehnica operatiunilor de turism intern si international
CH Beck
Gabriela Stanciulescu, Olimpia State
9786061801602
440 pagini
An: 2013
Particularitati ale contabilitatii entitatilor
CH Beck
Sorin-Constantin Deaconu
9786061800551
214 pagini
An: 2012
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Manualul de management financiar al editurii
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Felicia Cornelia Macarie
240 pagini
An: 2013
Anuarul Statistic al Republicii Socialiste Romania 1980
Directia Centrala de Statistica
Directia Centrala de Statistica
691 pagini
An: 1980
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002