Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 7,40 LEI
Autor(i): Constantin Paunescu
Editura: ALL
Colecția: ALL PEDAGOGIC
Nr. pagini: 312 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
Lucrarea reprezinta un instrument util in experimentarea actiunii de psihoterapie aplicata persoanelor cu nevoi educative speciale, handicapatilor din intregul spectru al fenomenului. Avand scopul de a cunoaste, a intelege, a accepta si a actiona in consecinta, plecand de la convingerea ca procesul educativ are in structura sa valente care oferă o reusită considerabilă in dezvoltarea procesului de normalizare a persoanelor cu nevoi speciale, volumul este structurat in 14 capitole: Problematica personalitatii si disfunctiile intelective; Compensarea si restructurarea personalitătii cu disfunctii intelective; Actiunea de terapie complexa recuperatorie integrata; Psihoterapia ca functie a invatarii; Psihoterapia in procesul de restructurare si compensare; Psihoterapiile comportamentale; Psihoterapia relaxării; Ludoterapia; Terapia cognitivă; Psihoterapia de expresie; Psihoterapia unor tulburări ale relatiilor din sfera sexualitatii; Psihoterapia de grup; Psihoterapia personalitatii integratoare si a relatiilor sociale; Psihoterapia familiei. Se adreseaza studentilor (psihologie, pedagogie, psiho-pedagogie, asistenta sociala), profesorilor, cadrelor specializate in domeniu, persoanelor interesate de aceasta tema (domeniu), elevilor scolilor normale (licee pedagogice).
ISBN: 973-9431-43-7
Comandă online cartea "PSIHOTERAPIA EDUCATIONALA A PERSOANELOR CU DISFUNCTII INTELECTIVE" la 7,40 lei scrisă de Constantin Paunescu, tiparită la editura ALL face parte din colecția ALL PEDAGOGIC cu un număr de 312 pagini. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "PSIHOTERAPIA EDUCATIONALA A PERSOANELOR CU DISFUNCTII INTELECTIVE" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Portofoliul de evaluare formativa, Limba si literatura romana, Clasele V-VIII
Delfin
296 pagini
An: 2015
Metodica predarii limbii si literaturii romane in scoala primara, gimnaziu si liceu
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
174 pagini
An: 2005
Pedagogie generala
Didactica si Pedagogica
Gabriela C. Cristea
216 pagini
An: 2002
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Didactica Nova, Nr. 2-3/2005-2006 - Revista de informare si cultura didactica
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
180 pagini
An: 2006
Portofoliul de evaluare formativa, Limba si literatura romana, Clasele V-VIII
Delfin
296 pagini
An: 2015
Metodica predarii limbii si literaturii romane in scoala primara, gimnaziu si liceu
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
174 pagini
An: 2005
Didactica Nova, Nr. 7-8/2007 - Revista de informare si cultura didactica
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
196 pagini
An: 2007
Pedagogie generala
Didactica si Pedagogica
Gabriela C. Cristea
216 pagini
An: 2002
Din gramatica istorica a limbii romane
Reprografia Universitatii din Craiova
Radu Popescu
300 pagini
An: 1978
Model European de evaluare a competentelor de lectura si scriere, Clasele VII-VIII
Art
Florin Ionita, Florentina Samihaian
115 pagini
An: 2011
Model European de evaluare a competentelor de lectura si scriere, Clasele V-VI
Art
Florin Ionita, Florentina Samihaian
124 pagini
An: 2011
Didactica Nova, Nr. 2-3/2005-2006 - Revista de informare si cultura didactica
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
180 pagini
An: 2006
Portofoliul de evaluare formativa, Limba si literatura romana, Clasele V-VIII
Delfin
296 pagini
An: 2015