Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 10,50 LEI
ISBN: 9736843548
Autor(i): JAROSLAW RUDNIANSKI
Editura: ALL
Colecția: ALL PEDAGOGIC
Nr. pagini: 176 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
Cea mai buna recomandare pentru aceasta carte - adresata in special elevilor din clasele mari ale scolilor generale dar folositoare si elevilor de liceu, chiar cadrelor didactice si parintilor - o pot da chiar cuvintele autorului: Citesti aceasta carte pentru ca indicatiile pe care le contine te vor ajuta sa inveti mai bine, sa gandesti si sa memorezi mai bine, sa obtii note mai bune si, totodata, sa-ti faci lectiile intr-un timp mai scurt si cu un effort mai mic. Scrisa intr-un stil fermecator, simplu si direct, cartea isi propune sa deprinda elevii cu folosirea unei metode de invatare (din grecescul methodos, care inseamna calea spre ceva). Sfaturile si indicatiile eminentului psiho-pedagog, academician, polonez, prezentate schematic, pe baza unor exemplificari din viata de zi cu zi, sunt menite sa cultive obisnuinta elevilor de a alege sa invete pe baza unei metode, si anume a aceleia care I se potriveste mai bine, in vederea realizarii scopului bun al dobandirii cunoasterii. Cuprins: Scrisoarea autorului catre cititori; Va rog mult sa cititi introducerea; Secretul memoriei bune; Omule, gandeste!; Excursia si... Sherlock Holmes; Cosmarul; Calculeaza drumul pa care l-a parcurs piticul; Beau, petrec si trag din pipe; Cuvinte imblanzite; Cel mai scurt capitol - 30 000 pe ora; Cum sa raspunzi la lectie?; Ochi de Vultur; Cum sa inveti in aglomeratie?; Organizarea timpului; Va temeti de examene?; Somnul; Odihnologia; Diferite probleme... adica un capitol in trei parti; Mai departe, incotro?; Incheiere.
Comandă online cartea "CUM SA INVETI" la 10,50 lei isbn 9736843548 scrisă de JAROSLAW RUDNIANSKI, tiparită la editura ALL face parte din colecția ALL PEDAGOGIC. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "CUM SA INVETI" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Portofoliul de evaluare formativa, Limba si literatura romana, Clasele V-VIII
Delfin
296 pagini
An: 2015
Metodica predarii limbii si literaturii romane in scoala primara, gimnaziu si liceu
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
174 pagini
An: 2005
Pedagogie generala
Didactica si Pedagogica
Gabriela C. Cristea
216 pagini
An: 2002
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Didactica Nova, Nr. 2-3/2005-2006 - Revista de informare si cultura didactica
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
180 pagini
An: 2006
Portofoliul de evaluare formativa, Limba si literatura romana, Clasele V-VIII
Delfin
296 pagini
An: 2015
Metodica predarii limbii si literaturii romane in scoala primara, gimnaziu si liceu
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
174 pagini
An: 2005
Didactica Nova, Nr. 7-8/2007 - Revista de informare si cultura didactica
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
196 pagini
An: 2007
Pedagogie generala
Didactica si Pedagogica
Gabriela C. Cristea
216 pagini
An: 2002
Din gramatica istorica a limbii romane
Reprografia Universitatii din Craiova
Radu Popescu
300 pagini
An: 1978
Model European de evaluare a competentelor de lectura si scriere, Clasele VII-VIII
Art
Florin Ionita, Florentina Samihaian
115 pagini
An: 2011
Model European de evaluare a competentelor de lectura si scriere, Clasele V-VI
Art
Florin Ionita, Florentina Samihaian
124 pagini
An: 2011
Didactica Nova, Nr. 2-3/2005-2006 - Revista de informare si cultura didactica
Didactica Nova
Dumitru Gherghina
180 pagini
An: 2006
Portofoliul de evaluare formativa, Limba si literatura romana, Clasele V-VIII
Delfin
296 pagini
An: 2015