
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 59,50 LEI
ISBN: 978-973-1931-26-5
Autor(i): Gary Hamel
Editura: Publica
Colecția: Co-lectia de leadership
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 456 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie, Criza
în fruntea revoluţiei propune un plan de acţiune pentru orice companie care vrea să devină şi să rămână revoluţionară. Hamel susţine că provocarea principală pentru o companie este reinventarea continuă.
în fruntea revoluţiei e o carte care neagă rutina şi deciziile comode, adresându-se în principal celor care cred în valoarea noului.
"Gary Hamel descrie în amănunt problemele cu care se confruntă companiile din toată lumea în încercarea lor de a se adapta unui context nou."
"Convingătoarea pledoarie a lui Gary Hamel pentru inovaţii radicale aduce o perspectivă nouă şi clară, folositoare oricărui tip de afacere."
Comandă online In fruntea revolutiei - Cum sa prosperam in vremuri tulburi facand din inovati un model de viata la 59,50 lei isbn 978-973-1931-26-5 scrisă de Gary Hamel, tiparită la editura Publica face parte din colecția Co-lectia de leadership. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul In fruntea revolutiei - Cum sa prosperam in vremuri tulburi facand din inovati un model de viata nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Competitia pentru viitor
Meteor Press
Gary Hamel, CK PRAHALAD
9789737283108
288 pagini
An: 2008
Umanocraţia
Act si Politon
Gary Hamel, Gary Hamel & Michele Zanini, Michele Zanini
9786303030456
512 pagini
An: 2023
Gandire rapida, gandire lenta
Publica
Daniel Kahneman
9786068360157
752 pagini
An: 2012
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Marketing
Didactica si Pedagogica
Dumitru Patriche, Al. Zamfir
421 pagini
An: 1981
Socul Crizei
Ideea Europeana
Aura Christi
270 pagini
An: 2011
Criza de un trilion de dolari. Bestseller
Litera
Charles R. Morris
9786066000086
208 pagini
An: 2011
Civilizatia industriala in confruntare cu sine insasi
Politica
Andrei Vela
335 pagini
An: 1986
Sistemul informational al costurilor
Sitech
Ion Ionescu
292 pagini
An: 2005
Finantele locale in perioade de tranzitie
Sitech
Vasile Popeanga
200 pagini
An: 2001
Prevenirea in managementul conflictelor si crizelor
Sitech
Stefan Pop
334 pagini
An: 2017
Dezvoltarea regionala si coeziunea economica in Uniunea Europeana
Sitech
Mihai Radoi
266 pagini
An: 2020
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini