
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 31,60 LEI
ISBN: 978-973-115-729-0
Autor(i): michael aguilar
Editura: CH Beck
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 208 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Cum să contracaraţi obiecţiile clienţilor dvs.?
Această nouă ediţie, în întregime actualizată şi îmbogăţită cu noi obiecţii, vă pune la dispoziţie cele mai bune tehnici de respingere a obiecţiilor. Clară şi operaţională, ea vă furnizează explicaţii aprofundate, sfaturi şi exemple din diverse sectoare de activitate.
Pentru a combate obiecţiile şi a încheia vânzarea cu succes, descoperiţi succesiv:
• principiile fundamentale: diferitele familii de obiecţii, regulile de netăgăduit ale respingerii (sfaturi, capcane de evitat);
• cum să depăşiţi obiecţiile clasice („Trimiteţi-ne prin poştă!”, „Furnizorul meu este un prieten!”);
• cum să combateţi obiecţiile în legătură cu preţul („Vă propun atâţia euro, sunteţi sau nu de acord…”, „E scump în raport cu bugetul meu!”).
Fie că sunteţi agent comercial, agent de vânzări, manager sau chiar student, această carte reprezintă un veritabil instrument de perfecţionare în negociere şi vânzări.
Comandă online Cum sa invingi obiectiile clientilor la 31,60 lei isbn 978-973-115-729-0 scrisă de michael aguilar, tiparită la editura CH Beck în anul 2010. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Cum sa invingi obiectiile clientilor nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Managementul carierei. Sa invatam sa ne construim o cariera
Comunicare.ro
Mihaela Vlasceanu
114 pagini
An: 2002
Venituri, costuri, cheltuieli
Universitaria Craiova
Mircea Stanculescu
158 pagini
An: 2002
Asigurari si reasigurari
Fundatiei Romania de Maine
Marinica Dobrin
216 pagini
An: 2003
Eficienta investitiilor
Universitaria Craiova
Ana Popa
328 pagini
An: 2000
Controlul atribut al managementului
Bren
Emil Ghita
31 pagini
An: 2003