Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 51,80 LEI
ISBN: 978-973-1931-34-0
Autor(i): Lynda Gratton
Editura: Publica
Colecția: Thinkers 50
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 282 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Punctele Fierbinţi sunt o marcă a companiilor de succes. Sunt locuri şi momente în care se lucrează în echipă, caracterizate prin inovaţie, productivitate şi entuziasm. Punctele Fierbinţi pot fi locuri de muncă, echipe, departamente, companii, fabrici, coridoare, cantine, conferinţe – locuri în care oamenii conlucrează creativ.
Autoarea descrie cele patru calităţi determinante pe care trebuie să le posede o cultură organizaţională pentru a susţine apariţia Punctelor Fierbinţi. Analizează măsurile pe care liderii le pot lua pentru a le încuraja şi arată cum se ajunge, prin ele, la soluţii pentru rezolvarea problemelor dificile, pentru dezvoltarea unor produse mai bune şi pentru a oferi servicii de înaltă calitate.
într-o perioadă în care graniţele tradiţionale ale organizaţiei devin bariere în calea progresului, Gratton ne explică ce putem face chiar acum pentru a creşte probabilitatea apariţiei de Puncte Fierbinţi în orice organizaţie.
"Lynda Gratton ne oferă perspective creative privind modalităţile de impulsionare şi umanizare a organizaţiilor. Puncte Fierbinţi este un manual al utilizatorului pentru organizaţia viitorului. Combină magistral teoria cu sfatul practic. "
Dave Ulrich, profesor la Ross School of Business şi la University of Michigan
Comandă online cartea "Puncte fierbinti - Secretul companiilor care debordeaza de energie si inovatie" la 51,80 lei isbn 978-973-1931-34-0 scrisă de Lynda Gratton, tiparită la editura Publica face parte din colecția Thinkers 50. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Puncte fierbinti - Secretul companiilor care debordeaza de energie si inovatie" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Managementul Brandului
Sitech
Catalin Mihail Barbu
196 pagini
An: 2017
Marketingul serviciilor financiar-bancare
Sitech
Jenica Popescu
192 pagini
An: 2010
Marketing - Note de curs -
Sitech
Gheorghe Pistol
194 pagini
An: 2013
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Contabilitate consolidata
Sitech
Mariana Banuta
272 pagini
An: 2012
Gestiune Bancara - Manual universitar pentru Invatamantul Frecventa Redusa
Sitech
Magdalena Radulescu
313 pagini
An: 2010
Manualul de vanzare a cartii pentru editori si librari
Asociatia Uniunea Editorilor din Romania
Costel Postolache
159 pagini
An: 2013
Reforma Bancara si Fiscala
Sitech
Dinel Staicu
98 pagini
An: 2014
Tratat de finante publice, Partea I (Matei, Dracea)
Sitech
Gheorghe Matei, Marcel Dracea, Raluca Dracea
302 pagini
An: 2005