Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 25,40 LEI
ISBN: 978-973-1897-59-2
Autor(i): Chirica Mihaela
Editura: Vladimed - Rovimed
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 112 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
Această lucrare a apărut din dorinţa de a răspunde unor întrebări şi de a oferi soluţii unor probleme cu care fiecare dascăl s-a confruntat sau se confruntă în activitatea la catedră. Sunt metodele şi tehnicile noastre de predare adaptate nevoilor de înţelegere ale elevilor? Şi dacă nu, ce ar trebui schimbat pentru a creşte randamentul acestora? Cum putem utiliza metodele activ-participative în cadrul orei de religie? Iată câteva dintre întrebările la care cititorul dornic de descoperire găseşte indicii şi/sau răspunsuri directe, sugestii pentru îmbunătăţirea practicilor lui curente, idei pentru activitatea viitorului dascăl.
Autoarea întăreşte ideea conform căreia profesorul este cel care are un rol foarte important în schimbarea percepţiei copilului despre şcoală şi de aceea acesta trebuie să se pregătească pentru activităţile didactice şi să folosească metode activ-participative, realizând lecţii de învăţare deplină şi evaluare formativă, pentru constatarea progresului şi depăşirea dificultăţilor, pentru apropierea experienţelor şcolare de experienţele de viaţă ale celor aflaţi în plină formare.
Modelele de bună practică oferite, precum şi modalităţile de aplicare în cadrul orelor de religie se doresc a fi instrumente de lucru cu ajutorul cărora profesorul să�i dea elevului posibilitatea de a folosi din plin întregul său potenţial şi capacitatea creativă. Elevul va reuşi, prin intermediul activităţilor din cadrul orelor de religie, să fie deschis cunoaşterii, să devină sensibil şi receptiv la valorile spiritului, pentru că educaţia religioasă este o iniţiere care presupune drumul de la cunoaştere la trăire. Autoarea evidenţiază, prin opţiunea de a studia această temă şi de a împărtăşi cu noi rezultatele obţinute, caracteristica tuturor metodelor educaţiei religioase şi anume elementul trăirii, al participării. Nu este neglijat nici rolul şi importanţa metodelor şi strategiilor folosite în orele de religie insistându-se asupra acelora care permit implicarea activ-participativă a elevului în propria formare dar şi stimularea creativităţii şi interesului pentru nou.
Autoarea, prin studiul comparativ al metodelor clasice şi moderne dar şi prin exemplele prezentate, dovedeşte o bună pregătire metodico-ştiinţifică iar lucrarea poate fi un ghid util actorilor implicaţi în procesul educaţional.
Conţinutul recomandă lucrarea ca fiind o carte utilă, necesară în domeniul educaţional, mai ales pe tărâmul educaţiei religioase, este o lucrare în care regăsim experienţa practicianului şi a teoreticianului în continuă perfecţionare.
Prof.univ. Dr. Pr. Semen Petre
Comandă online cartea "Educatia religioasa intre teorie si practica. Activizarea elevilor-conditie a reusitei orei de religie" la 25,40 lei isbn 978-973-1897-59-2 scrisă de Chirica Mihaela, tiparită la editura Vladimed - Rovimed în anul 2010. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul "Educatia religioasa intre teorie si practica. Activizarea elevilor-conditie a reusitei orei de religie" nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Pedagogie generala
Didactica si Pedagogica
Gabriela C. Cristea
216 pagini
An: 2002
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Aspecte de pedagogie si metodica aplicabile in domeniul ordine si siguranta publica
Sitech
Catalin Enuta
154 pagini
An: 2018
Pedagogie generala
Didactica si Pedagogica
Gabriela C. Cristea
216 pagini
An: 2002
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Aspecte de pedagogie si metodica aplicabile in domeniul ordine si siguranta publica
Sitech
Catalin Enuta
154 pagini
An: 2018
Exercitii si probleme de matematica pentru elevii claselor I-IV
Cardinal
Ileana Nanu, Dorina Dracea, Constantin Basarab
125 pagini
An: 1992
Geometrie, Clasa a IX-a (Branzei...)
Paralela 45
Dan Branzei, Sebastian Anita, Marin Chirciu
301 pagini
An: 1998
Chimie organica - Metode neconventionale (Bratulescu)
Sitech
George Bratulescu
290 pagini
An: 2008
Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie, editia a IV-a (1987)
Academiei Republicii Socialiste Romania
224 pagini
An: 1987
Pedagogie generala
Didactica si Pedagogica
Gabriela C. Cristea
216 pagini
An: 2002