
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 15,90 LEI
ISBN: 978-606-583-110-0
Autor(i): Mihaela Cercelariu
Editura: Vladimed - Rovimed
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 64 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
Limba română constituind un obiect de studiu central în procesul de
învăţământ, are o importanţă deosebită în formarea tineretului şcolar. Fără însuşirea corespunzătoare a limbii române nu poate fi concepută evoluţia intelectuală a elevilor, pregătirea lor corespunzătoare la celelalte obiecte, pregătirea lor pentru viaţă, pentru activitatea socială viitoare.
Fiecare om îşi însuşeşte treptat din cea mai fragedă copilărie limba
poporului în care trăieşte, numai pe baza limbajului gândurile omului pot să apară şi să existe. Limbajul îndeplineşte o funcţie deosebit de însemnată în procesul de cunoaştere a realităţii; el dă posibilitatea omului să efectueze o reflectare generalizată şi mijlocită a realităţii, să treacă de la senzaţii şi percepţii la gândirea logică, abstractă care operează cu noţiuni, judecăţi, raţionamente. Când vine pe lume, copilul are în mod potenţial capacitatea de a-şi dezvolta limbajul, dar cu o condiţie absolut necesară a dezvoltării limbajului, a transformării capacităţii potenţiale în capacitatea reală este comunicarea copilului cu adulţii.
întreaga activitate desfăşurată în şcoală are o influenţă considerabilă
în dezvoltarea şi îmbogăţirea limbajului copilului. Pe parcursul celor patru ani ai vârstei preşcolare mici sub influenţa cerinţelor activităţilor din şcoală apar şi se dezvoltă noi funcţii ale limbajului care devine închegat.
în prezenta lucrare m-am oprit asupra câtorva modalităţi de citire a
unor texte literare cu caracter epic cât şi analiza acestora. După cum se ştie elevul este centrul acţiunii ce se desfăşoară la catedră, el nu este numai o fiinţă în dezvoltare, în care are nevoie de o programă şi un călăuzitor spre a se forma, ci el constituie în primul rând un univers aparte care diferă de la un individ la altul. De aceea cunoaşterea elevului este una dintre cele mai dificile încercării în şcoală, fără această muncă învăţătorului devine foarte grea şi cu rezultate slabe.
Prin studierea limbii române în ciclul primar se urmăreşte cultivarea
limbajului oral şi scris al elevilor cât şi cunoaşterea şi folosirea corectă a
limbii materne, acumularea unor informaţii din diferite domenii ale
cunoaşterii, cultivarea în rândul elevilor, a conştiinţei moral-cetăţeneşti.
învăţarea cititului reprezintă unul dintre cele mai de seamă instrumente ale activităţii intelectuale.
Comandă online Modalitati de initiere a elevilor in analiza textului literar la clasele II-IV la 15,90 lei isbn 978-606-583-110-0 scrisă de Mihaela Cercelariu, tiparită la editura Vladimed - Rovimed în anul 2010. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Modalitati de initiere a elevilor in analiza textului literar la clasele II-IV nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Dan Potolea, Ioan Neacsu
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Dan Potolea, Ioan Neacsu
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Analiza neliniara si aplicatii in mecanica
Academiei Republicii Socialiste Romania
278 pagini
An: 1977
Simion Stoilow
Stiintifica si Enciclopedica
Solomon Marcus, Cabiria Andreian Cazacu
312 pagini
An: 1983
Metoda omogenizarii. Aplicatii la teoria materialelor compozite
Academiei Republicii Socialiste Romania
Horia I. Ene
168 pagini
An: 1987
Teoria functiilor de o variabila complexa
Academiei Republicii Socialiste Romania
Octav Mayer
592 pagini
An: 1981
Teoria functiilor de o variabila complexa, Volumul al II-lea
Academiei Republicii Populare Romane
S. Stoilow
378 pagini
An: 1958