
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 52,00 LEI
ISBN: 9736182436
Autor(i): Valeriu Ioan-Franc , Dorina Tanasescu , Margareta Topita
Coordonator(i): Ana Lucia Ristea
Editura: Expert
Anul apariției: 2010
Nr. pagini: 356 pagini
Categorii: Marketing / Publicitate, Economie
Comandă online Marketing. Concepte, instrumente, actiune la 52,00 lei isbn 9736182436 scrisă de Valeriu Ioan-Franc , Dorina Tanasescu , Margareta Topita Ana Lucia Ristea, tiparită la editura Expert. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Marketing. Concepte, instrumente, actiune nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
L'economie : profit à tout prix vs. bien-être partagé,contributions à l'Ecole d'économie huma
Academiei Romane
Valeriu Ioan-Franc, Andrei-Marius Diamescu, Andrei Marius Diamescu
9789732738863
290 pagini
An: 2024
Marketing public si optimul social
Asab
Dorina Tanasescu
9789737725516
260 pagini
An: 2008
Rolul marketingului in consolidarea comunicarii la nivelul societatilor comerciale
Sitech
Maria-Loredana Popescu
146 pagini
An: 2017
Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin comunicare si publicitate
Jean-Noel Kapferer
326 pagini
Politici specifice marketingului financiar-bancar
Sitech
Mircea Stanculescu
162 pagini
An: 2011
Marketing. Teorie si practica
Sitech
Tudor Nistorescu, Gheorghe Meghisan
330 pagini
An: 2008
Ceea ce conteaza cu adevarat. Servicii, leadership, oameni si valori
Evrika Publishing
John E. Pepper Jr.
410 pagini
An: 2015
Prestarea muncii pe baza de conventii civile
Sitech
Nicolae Grigorie Lăcriţa
146 pagini
An: 2007
Economie. Teste si aplicatii
Sitech
Elena Toba
150 pagini
An: 2005
Fondul social european
Sitech
Oana Gherghinescu
210 pagini
An: 2007
Monedaa, credit, banci. Manual universitar
Sitech
Marin Opritescu
376 pagini
An: 2009
Dinamica economiei mondiale
Sitech
Florina Popescu
198 pagini
An: 2008