
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 10,60 LEI
ISBN: 978-606-583-168-1
Autor(i): Neagu Maria-Ramona
Editura: Vladimed - Rovimed
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 44 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
Schimbările care au avut loc în învăţământ trebuie să constituie
expresia unei noi calităţi în munca de formare a �omului nou� care la
absolvirea unei şcoli să-şi poată îndeplini misiunea în toate sectoarele
de activitate ale societăţii.
Luând în considerare importanţa obiectului ştiinţe în
ciclul primar în realizarea progresului şcolar, lucrarea de faţă îşi
propune să reflecteze preocupările personale în direcţia asigurării şi
sporirii eficienţei activităţii de învăţare a cunoştinţelor despre
natură.
Din multitudinea modalităţilor optime de asigurare a
eficienţei activităţii de învăţare şi al succesului real al tuturor
elevilor, sunt prezentate în lucrare atât integrarea lecturilor în
lecţia de ştiinţe cât şi impactul utilizării noilor tehnologii
informaţionale computerizate. Utilizarea acestora în cadrul lecţiilor de
ştiinţe conduce elevul în a observa, a înţelege şi a exprima mai bine
relaţiile dintre organisme şi mediu. Acestea le captivează atenţia şi le
trezeşte dorinţa de a se exprima frumos.
în acest sens, lucrarea urmăreşte să sublinieze faptul că
învăţătorul este cel care creează condiţii propice de organizare a
activităţii de învăţare prin integrarea calculatorului în practica
şcolară şi integrarea lecturilor adecvate conţinuturilor ştiinţifice şi
obiectivelor propuse. Lucrarea doreşte să ofere nu numai un cadru
conceptual şi teoretic al problemei, ci şi numeroase sugestii cu privire
la modalităţile de utilizare a lecturilor şi a calculatorului în
procesul de predare-învăţare a obiectului ştiinţe.
Comandă online Traditional si modern in lectiile de stiinte in ciclul primar la 10,60 lei isbn 978-606-583-168-1 scrisă de Neagu Maria-Ramona, tiparită la editura Vladimed - Rovimed în anul 2011. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Traditional si modern in lectiile de stiinte in ciclul primar nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Dan Potolea, Ioan Neacsu
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Dan Potolea, Ioan Neacsu
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Analiza neliniara si aplicatii in mecanica
Academiei Republicii Socialiste Romania
278 pagini
An: 1977
Simion Stoilow
Stiintifica si Enciclopedica
Solomon Marcus, Cabiria Andreian Cazacu
312 pagini
An: 1983
Metoda omogenizarii. Aplicatii la teoria materialelor compozite
Academiei Republicii Socialiste Romania
Horia I. Ene
168 pagini
An: 1987
Teoria functiilor de o variabila complexa
Academiei Republicii Socialiste Romania
Octav Mayer
592 pagini
An: 1981
Teoria functiilor de o variabila complexa, Volumul al II-lea
Academiei Republicii Populare Romane
S. Stoilow
378 pagini
An: 1958