
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 15,80 LEI
ISBN: 978-606-583-197-1
Autor(i): Cojocaru Maria Manuela
Editura: Vladimed - Rovimed
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 121 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
Fundamentarea ştiinţifică şi perfecţionarea actului pedagogic al examinării preşcolarilor
devine tot mai mult o problemă de însemnătate a pedagogiei contemporane .în ansamblul
problematicii pe care o generează acţiunea de evaluare a rezultatelor preşcolare, aprecierea acestora
reprezintă un demers având o importanţă deosebită pentru calitatea actului evaluativ.
Am ales această temă din dorinţa de a-mi îmbogăţi experienţa despre rolul evaluării în
îmbunătăţirea rezultatelor preşcolarilor. Domeniul a fost bine reprezentat în literatura
psihopedagogică, dar de cele mai multe ori din perspectivă teoretică, mai puţin practică. Nu s-au
elaborat lucrări în care, pe baza fundamentării teoretice, să se intervină practic, acţional pentru
depistarea metodelor care să stimuleze preşcolarii.
Am pornit de la ipoteza că prin introducerea diverselor metode şi tehnici de evaluare
noi, voi determina o participare activă a copiilor în procesul educaţional, o mai bună motivaţie a
acestora în toate domeniile dezvoltării psihice necesare pregătirii optime a acestora pentru adaptarea
şcolară. în procesul instructiv-educativ, evaluarea are un rol esenţial întrucât constituie o modalitate
obiectivă de punere în evidenţă a progresului şi randamentului şcolar şi reprezintă un mijloc
important de reglare şi autoreglare a activităţii de învăţare furnizând informaţia necesară pentru
adoptarea unor măsuri de ameliorare a activităţilor.
Evaluarea oferă date pentru perfecţionarea globală a procesului de învăţământ, privind
pregătirea preşcolarilor, însuşirea cunoştinţelor teoretice, aplicarea acestora, priceperile şi
deprinderile formate, dându-ne posibilitatea să reglăm din mers procesul instructiv-educativ,
folosind metodele şi tehnicile cele mai eficiente pentru obţinerea unor rezultate bune de către toţi
preşcolarii. Prin diversitatea metodelor şi tehnicilor de evaluare aplicate, ajutând preşcolarii să
stabilească nivelul pregătirilor,să-şi dea seama de lipsurile şi cauzele care le-au generat.
în desfăşurarea activităţii de evaluare de un real folos mi-au fost lucrările de
specialitate, articole din presa pedagogică, redate în capitolele ce urmează. Pe baza acestora a fost
posibilă aplicarea metodelor şi tehnicilor de evaluare care au dus la rezultate concludente, rezultate
redate în partea a treia a lucrării.
Lucrarea este structurată în patru capitole după cum urmează:
- capitolul I intitulat � Importanţa şi actualitatea temei�
- capitolul II intitulat �Problematica evaluării�� aspecte ştiinţifice pedagogice
- capitolul III intitulat �Coordonate metodologice ale cercetării aplicative�
- capitolul IV intitulat �Prezentarea, analiza şi interpretarea datelor cercetării�
Comandă online Strategii de invatare eficienta la clasele II-IV la 15,80 lei isbn 978-606-583-197-1 scrisă de Cojocaru Maria Manuela, tiparită la editura Vladimed - Rovimed în anul 2011. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Strategii de invatare eficienta la clasele II-IV nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Ioan Neacsu, Dan Potolea
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Ioan Neacsu, Dan Potolea
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Algebra, Volumul I (Onicescu, Galbura, Editie 1948)
Octav Onicescu, Gh. Galbura
354 pagini
An: 1948
Analiza de elemente finite. Aplicatii pe microcalculatoare
Tehnica
Dan Garbea
248 pagini
An: 1990
Simion Stoilow
Stiintifica si Enciclopedica
Solomon Marcus, Cabiria Andreian Cazacu
312 pagini
An: 1983
Cours de mathematiques superieures, Tome III, Premiere partie
MIR
V. Smirnov
328 pagini
An: 1970
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954