
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 13,60 LEI
ISBN: 978-606-583-213-8
Autor(i): Kincses Irina - Vasilica
Editura: Vladimed - Rovimed
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 186 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
Capitolul I al acestei lucrări conţine teorii ale învăţării privite ca definiţii, modele şi tehnici de eficientizare.
Capitolul II conţine învăţarea la şcolarul mic în primul rând ca
relaţie de predare-învăţare-evaluare şi apoi în cadrul celor două
cicluri curriculare parcurse în cei patru ani de studiu.
Capitolul III valorifică cu succes teoria expusă în primele două ,
mai ales în I.3. Tehnici de eficientizare a învăţării, prin
posibilităţile de eficientizare a procesului de învăţare la şcolarul mic
la obiectele de bază. Aici am exemplificat strategiile didactice
moderne prin scheme de lecţii , câteva proiecte didactice şi
rezultatele muncii elevilor fiind adăugate la Anexe.
Capitolul IV fiind un demers investigativ aplică cel mai bine teoria
enunţată în celelalte capitole şi prin planul experimental realizat
punctează o experienţă nouă chiar şi pentru mine şi o etapă şcolară
importantă pentru elevi, aceştia s-au aflat în perioada experimentului
la finalul unui ciclu de învăţământ.
La Anexe 3 sunt trecute exemplele de activităţi folosite la
cercetare: probele iniţiale şi finale ale experimentului la română şi
matematică , chestionarele pentru cele două obiecte de studiu ; la limba
română s-au testat cunoştinţele capitolelor Cu primăvara ne jucăm! şi
Părerea ta contează!, iar la matematică Fracţii şi Elemente intuitive
de geometrie. Pentru probele la română itemii au urmărit testarea
cunoştinţelor atât pentru toate componentele limbii , cât şi pentru
literatură , formularea descriptorilor de performanţă au fost astfel
enunţaţi încât să ofere posibilitatea tuturor copiilor pentru a obţine
rezultatele dorite. La matematică probele de evaluare au coincis cu
sintetizarea unor cunoştinţe ale unor capitole atrăgătoare, primele
conţinuturi au vizat elemente absolut noi pentru elevi: fracţiile, cele
din categoria a doua , elementele de geometrie , studiate încă din clasa
I , au avut ca noutate în clasa a IV-a noţiunea de perimetrul. Itemii
celor două probe matematice s-au integrat în cele trei categorii:
obiectivi, semiobiectivi, subiectivi. Cele două chestionare aplicate
grupului experimental au fost formulate pentru a-i determina pe elevi să
se cunoască mai bine , să-şi cunoască preferinţele materiei studiate şi
să aleagă tipul de metode care îi atrage cel mai mult la română şi
matematică.
Comandă online Metode si procedee didactice aplicate in procesul de invatare la scolarul mic la 13,60 lei isbn 978-606-583-213-8 scrisă de Kincses Irina - Vasilica, tiparită la editura Vladimed - Rovimed în anul 2011. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Metode si procedee didactice aplicate in procesul de invatare la scolarul mic nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Valea Trotusului (Colectia Itinerare Turistice)
Sport-Turism
Iulia Vacarasu
221 pagini
An: 1980
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Ioan Neacsu, Dan Potolea
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Ioan Neacsu, Dan Potolea
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Algebra, Volumul I (Onicescu, Galbura, Editie 1948)
Octav Onicescu, Gh. Galbura
354 pagini
An: 1948
Analiza de elemente finite. Aplicatii pe microcalculatoare
Tehnica
Dan Garbea
248 pagini
An: 1990
Simion Stoilow
Stiintifica si Enciclopedica
Solomon Marcus, Cabiria Andreian Cazacu
312 pagini
An: 1983
Cours de mathematiques superieures, Tome III, Premiere partie
MIR
V. Smirnov
328 pagini
An: 1970
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954