
Disponibilitate: nedisponibila
Preț: 10,60 LEI
ISBN: 978-606-583-214-5
Autor(i): Kincses Irina - Vasilica
Editura: Vladimed - Rovimed
Anul apariției: 2011
Nr. pagini: 56 pagini
Categorii: Metodica / Pedagogie, Învățamânt - Educație, Metodica si ghiduri pentru profesori
Perioada învățării citit- scrisului în clasa I este fundamentul învățării în școala primară. A pune încă din prmii ani de școlaritate bazele unei însușiri temeinice, conștiente și eficiente a citit- scrisului înseamnă implicit a-i conduce pe elevi la posibilitatea de a ajunge treptat la cunoștințe referitoare la diferite aspecte ale realității obiective. Metodica citit- scrisului constituie un izvor important pentru didactica generală prin generalizarea experienței.
Pentru a- și însușii cunoaștere literelor și pentru a- și forma deprinderea citirii corecte, elevii trebuie să fie conduși cu multă grijă în perceperea aspectelor sonore ale limbii.
Particularitățile de vârstă și cele individuale ale elevilor impun un anumit specific predării. Pentru a organiza lecția, între altele, trebuie cunoscută psihologia copilului de vârstă școlară mică.
Cunoștințele însușite în cele trei perioade ale învățării citit- scrisului trebuie să fie temeinice. Această temeinicie va duce la cunoașterea limbii materne.
�Ați cunoaște limba înseamnă a fi capabil să exprimi corect și precis tot ceea ce gândești, simți ori știi, folosind cuvintele din care se compune vocabularul tău.�
Unele limbi au o ortografie etimologică, iar altele au o ortografie fonetică. Cele cu ortografie etimologică notează cuvintele nu cum se pronunță azi, ci cum erau pronunțate într-o fază mai veche a dezvoltării limbii.
Prin scriere fonetică se înțelege acea scriere care redă mai mult sau mai puțin exact, pronunția actuală. Ortografia limbii române este fonetică.
în cazul limbii române nu se poate învăța cititul și scrisul fără ca elevii să delimiteze cuvintele din vorbire și fără a le despărți în silabe și sunete pentru ca apoi să fie realizată unirea sunetelor în silabe și a silabelor în cuvinte.
Trebuie să se țină seama de faptul că scrierea corectă aproape exact cu pronunțarea.
Metoda trebuie să fie fonetică, apoi trebuie să se pornească de la deprinderea unei propoziții din vorbire, să se realizeze despărțirea cuvântului în silabe și asilabelor în sunete după care să se parcurgă drumul invers de unde rezultă că metoda trebuie să fie analitico-sintetică.
în concluzie, alegerea metodei ține cont de particularitățile limbii române, dar și de particularitățile psihologice ale copiilor de vârstă școlară mică.
�A- ți cunoaște limba înseamnă a fi capabil să exprimi corect și precis tot ceea ce gândești, simți ori știi, folosind cuvintele din care se compune vocabularul tău.�
Comandă online Metoda fonetica, analitico-sintetica si rolul ei in invatarea citit - scrisului la 10,60 lei isbn 978-606-583-214-5 scrisă de Kincses Irina - Vasilica, tiparită la editura Vladimed - Rovimed în anul 2011. cu plata ramburs sau online cu cardul. Momentan titlul Metoda fonetica, analitico-sintetica si rolul ei in invatarea citit - scrisului nu este disponibil însa vă puteți înscrie pentru a fi notificat în momenul reaprovizionarii.
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Ioan Neacsu, Dan Potolea
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954
Indrumari metodice pentru predarea indeletnicirilor practice in clasele I - IV
Didactica si Pedagogica
Ion Serdeanu
298 pagini
An: 1964
Conceptul de curriculum. Curriculum la decizia scolii
Sitech
Otilia Dragan
130 pagini
An: 2009
Metodologie si programe pentru definitivat si gradul didactic II. Disciplinele: Pedagogie, Psihologie, Psihope
Universitara
Ioan Neacsu, Dan Potolea
178 pagini
An: 2009
Caiet de Informare Matematica Nr. 2, Volumul II/1973
Bucuresti
Centrul de Informare si Documentare al Invatamintului
220 pagini
An: 1973
Algebra, Volumul I (Onicescu, Galbura, Editie 1948)
Octav Onicescu, Gh. Galbura
354 pagini
An: 1948
Analiza de elemente finite. Aplicatii pe microcalculatoare
Tehnica
Dan Garbea
248 pagini
An: 1990
Simion Stoilow
Stiintifica si Enciclopedica
Solomon Marcus, Cabiria Andreian Cazacu
312 pagini
An: 1983
Cours de mathematiques superieures, Tome III, Premiere partie
MIR
V. Smirnov
328 pagini
An: 1970
Metodica de predare a matematicii in clasele V-VII (Editie 1954)
Editura de Stat Didactica si Pedagogica
Ministerul Invatamantului
560 pagini
An: 1954